2016年5月31日星期二

酸梅麵豉蒸排骨 + 菜心 ( 31-MAY-2016 )




( 31-MAY-2016  TUE )

依家習慣一出門口同出 lift 都第一時間望隻鴿   今朝見到黃色一 pat 嘢灘喺度   嚇死我   以為 BB 死咗   好在望多陣   見到 BB 郁咋 ~



今朝其實無胃口   但驚一陣晏晝會餓   所以食米粉餐   食咗 40 分鐘先食完   因為真係唔想食   最搞笑食咗 2/3   呀姐想收   我話仲食架   佢話都凍哂啦   做咩唔快啲食 ~


菇場忙下停下   今日中午請半日假搞 Fat Fat 啲嘢   所以其實都心不在焉   好驚一陣做漏嘢 ~

放工即走   約咗媽咪工人同家姐工人喺的士站等   之後一齊坐的士去 Fat Fat 屋企   一去到就執番啲嘢   睇下邊啲要拎走   感恩好 2 點就搞掂  之後坐的士去紅磡   交低哂 Fat Fat 啲嘢就走喇 ~

唔熟紅磡   總之見路就行   見到有間食魚蛋粉就入去食喇   因為附近唔見有茶餐廳   一坐低望下手機   原來都 2 黠半 lu ~


食下傾下   差唔多 3 點半就坐巴士番屋企   勁熱呀   去埋街市買餸   再同里奧大人買麵包就即番屋企沖涼喇 ~


用相機影  


再手相機影   哈哈  


同一個動作   好得意呀   我次次影相都叫里奧大人講嘢細聲啲   驚嚇親佢哋   之後我同里奧大人講   唔知佢望唔望到我哋嘅呢 ?!   佢好大反應話點會望唔到呀 ?!   佢有眼家嘛   點解我問埋咁白痴嘅嘢㗎   哈哈   可能我成日向下望佢   又有窗遮住   所以覺得佢望唔到我咁囉 


里奧大人 6 點 40 分放工   咁就好喇   早啲食飯早啲休息 ~           

是日懶餐 - 酸梅麵豉蒸排骨 + 菜心

酸梅麵豉蒸排骨 - 買咗樽酸梅麵豉好耐啦   係時候清下去 ~  

菜心 - 呢期啲菜心好甜   又平喎   $11/2 斤   一次買兩餐菜就最好   呵呵 ~ 

又胃酸倒流   背脊都痛埋   但唔敢同里奧大人講   因為我頭先食條粟米已經比佢鬧   係咁話粟米難消化   但我話已經放咗 1 星期喇   唔食就壞   最多咬爛啲囉 ~

我 10 點幾瞓喇   里奧大人話睇多陣 "狼牙捧" 先瞓   其實套戲嘢叫 "琅琊榜"   不過我哋喺群組叫狼牙捧   咁易記啲嘛   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 兩笠..晚安好! 7點都仲未天黑呀
    係喎~成日想問你隻鴿子回來未呀? 好奇怪走得咁急
    仲以為當竇會生活添

    回覆刪除
    回覆
    1. 三星笠 妳最愛呢 哈~
      早啦 隻鴿應該唔番黎架喇~
      不過佢唔喺度仲好 因為佢瞓開個位已經有張紙巾喺度
      d人超勁無公德心囉 亂掉垃圾 ><

      刪除