2016年5月26日星期四

節瓜鹹蛋淡菜瑤柱肉粒湯飯 ( 26-MAY-2016 )



( 26-MAY-2016  THU )

感恩一覺瞓天光   但其實半夜都醒咗一醒   不過好快可以瞓得番呢   感恩 ~

早餐食米粉餐   真係好想食濕嘢呀   哈哈 ~


菇場唔忙   可以抖下 ~

Lunch Time 未餓   出去行咗 40 分鐘   再買埋菠蘿包番菇場慢慢食 ~

里奧大人 4 點去官塘見客   見完都係 5 點幾   但今晚我話一定要煮飯囉   所以我放工即走   去 Taste 買埋梅頭就番屋企喇 ~

浸埋淡菜同瑤柱   煲埋飯   再開機洗;衫   等到 6 點 15 分就滾湯   7 點有得食   算快㗎喇 ~      

是日懶餐 - 節瓜鹹蛋淡菜瑤柱肉粒湯飯

節瓜鹹蛋淡菜瑤柱肉粒湯飯 - 里奧大人今日 Lunch 話想食湯飯   好在無食   同埋我都朝早同佢講咗今晚食湯飯㗎啦   又唔記住   仲同我講話 : 原來今晚真係湯飯㗎   個湯加咗淡菜瑤柱真係好味好多   真係無買錯淡菜喇   同埋最緊要我記得自己買咗   唔係又嘥嘢㗎喇 ~

搞掂哂就沖涼   諗住休息   點知李小姐打嚟   話今日約咗馬小姐飲茶   叫馬小姐幫手買啲祭品   佢哋真係好有心   樣樣盡力去做   之前我哋聯絡唔到   我哋個個都好心急   所以依家一聯絡到就快快手做嘢   感恩 Fat Fat 有咁好嘅朋友呢 ~

睇多陣電視   11 點都瞓喇 ~ 

2 則留言:

  1. 四圍昄野笠..早呀! 今日食咩早餐呀?
    上星期有2日+今晚都係食湯飯呀我地
    一來真係好熱~熱到都唔想諗煮咁多樣野~想快食完算囉
    節瓜湯飯好多料~同埋有淡菜+瑤柱又鮮味好多呢..正!
    fat fat既事有好朋友跟進就好啦~你都要再放鬆D呀..自然會瞓得更好(power up)

    回覆刪除
    回覆
    1. 仍然係我呀笠笠笠~
      6月2日食咗豬扒包早餐 哈哈~
      太熱真係無胃口 只想快煮快食快洗 哈~
      今次湯飯真係好多料 唔加飯都夠飽
      淡菜+瑤柱真係好鮮味 下次會再整~~
      係呀 好在 fatfat 朋友會跟進 始終我真係記唔到咁多
      依家有人幫輕下 唔想搞漏嘢呀!!

      刪除