2016年5月6日星期五

叉燒 + 金銀蛋油麥菜拚唐生菜 ( 6-MAY-2016 )




( 6-MAY-2016  FRI )

今朝都幾好天   但都係焗熱咁 ~

早餐食米粉餐   明明好想食   但叫完唔想食   呢排都係食三文治好啲   起碼食唔哂可以拎走 ~


菇場忙下停下   阿矮叫我開 D/N   佢已經講咗點開㗎喇   但硬係又要講多次   心情唔好   我都唔望佢   即刻開 D/N   由佢自己繼續講   之後又見到佢   佢又講番點解要開張 D/N   黐線咩   開完啦   仲講講講 ~

Lunch Time 出去一田行下   之後再買菠蘿包番菇場食   其實唔餓   所以 2 點幾先食 ~

Ivy 知道媽咪走咗   所以 Whatsapp 問候   其實我唔想喺番工時間講呢啲   因為我會忍唔住喊   但喊咗出嚟真係舒服好多 ~

呢排好在冰姑每日同我 FB 傾偈   我個人先無咁多時間亂諗嘢   佢好擔心我   所以每日都陪住我   阿 mi 又係咁叫里奧大人睇住我   知我情緒唔好呀   好感激佢哋咁關心我 ~    

放工去 Taste 買唐生菜   $7/Pack   街市 $7/斤咋   不過我懶得行去街市 ~

今日真係好邪   好日唔講媽咪啲嘢   一講就個個講   里奧大人 冰姑 Ivy 問   之後大食表妹都問埋點樣 ?!   好在我番到屋企   我可以大喊一場   我唔想喺里奧大人面前喊   佢好驚我有事   姑奶話想今晚探我   但我話唔好   我仍然好難過   想靜靜哋   唔想講嘢 ~

喊完舒服啲   但我覺得自己情緒唔係咁好   真係好想唔同人講嘢   同埋我覺得有少少
手震   呢下最驚   我唔想甲狀腺翻發呀 ~

情緒好番啲就熨衫   唔想坐喺度亂諗嘢   里奧大人 8 點先放工   咁我都預備煮嘢 lu ~

是日晚餐 - 叉燒 + 金銀蛋油麥菜拚唐生菜  

叉燒 - 醃咗 2 晚   呢排做咩都唔上心   以前我會間唔中轉下嚿肉   但今次完成唔記得呢回事   今次都係瘦叉   下次再買肥啲嘅梅頭豬肉先   咁樣好味啲呀 ~   

金銀蛋油麥菜拚唐生菜 - 清埋啲鹹蛋皮蛋   煮咗 1 棵油麥菜 + 3 棵細嘅唐生菜   食到好飽   之得唔買唐生菜啦   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後再熨埋幾件裇衫就休息喇 ~

唔知點解無咩睡意   仲諗住喊完會攰啲添   所以今晚差唔多 12 點先瞓呀   如果聽日唔駛番工    我估我可以 2 點先瞓   我真係好唔想合埋眼呢 ~

2 則留言: