2016年5月9日星期一

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 9-MAY-2016 )

冬菇瑤柱蠔豉 - 今晚所有餸都係工人佢哋自己諗   其餘就買媽咪鍾意食嗰啲   食呢餐飯   真係好多好多感觸
 

燒鴨 (半隻)


我覺得工人擺得好靚


燒腩仔 (半斤)


滷水雞翼


煎釀孖寶


雲耳炒西芹


白菜豆腐魚湯 


( 9-MAY-2016  MON )

呢排瞓得都唔好   所以成日都唔想起身咁   但一醒嘅時候   又唔想合番埋對眼 ~

有啲餓   咁食芝蛋治啦   食咗細半件已經好鬼飽添   好在今朝又早到咗   可以慢慢食呢 ~


菇場忙下停下   時間都好快過 ~

Lunch Time 出去買包糖   之後又行下一田   再買 2 盒 Tempo 紙巾就買燒賣粉果番菇場食   嗰下又係好想食   之後又唔想食咁囉 ~


放工去買乳豬同燒鴨   又係無乳豬   咁唯有買燒腩仔啦 ~

買完就番媽咪屋企   今晚家姐工人都嚟埋   咁都好   等媽咪工人無咁驚 ~

里奧大人今晚 7 點半放工   係咁叫佢記得自己食   唔係等埋我就搞笑喇 ~   

我沖埋涼就等食   家姐 8 點先番到屋企   一路食一路傾   差唔多 8 點 40 分   我叫佢唔好講喇   快啲食   因為 8 點 45 分到 9 點呢段時間要擺好啲食物呢 ~

真係唔知媽咪係咪番咗嚟   定係家姐開包果汁唧咗出嚟   因為個盒係扁咗   同埋啜飲筒位置有幾滴果汁   媽咪工人特登開一包新嘅出嚟   仲話如果我哋就咁唧出嚟   個盒唔會扁   係都話媽咪番嚟飲   哈哈 ~

佢地洗埋碗   家姐就沖涼   之後到佢地沖涼   搞掂哂就一齊睇電視   睇到 12 點一齊瞓   我話媽咪今晚 1 點至 4 點番嚟   但唔駛驚   唔好郁就得喇   同埋唔可以去廁所   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言