2016年8月4日星期四

栢檔極品海南雞飯 @ 九龍灣 ( 4-AUG-2016 )

煎手剁魚香肉餅飯 



極品海南雞飯 + 翠綠時菜 + 雞油香飯 + 飲品 


( 4-AUG-2016  THU )

問里奧大人尋晚係咪瞓得唔好   佢話係呀   之後話因為唔記得帶兩球塞耳仔喎   話瞓瞓下覺   聽到周圍都好嘈好嘈   有天崩地裂   世界末日嘅感覺   哈哈哈哈   形容得零舍誇張   我話鼻鼾聲之嘛   少少嘢都驚   點做大事喎 ~

今朝里奧大人上大陸   我又可以瞓到 7 點 45 分 lu ~

無啦啦好想食蛋治   間唔中食係幾好味嘅 ~


菇場忙呀   好在 11 點左右搞掂   可以抖下 ~

Lunch Time 去綠盈坊拎 4 包龍眼肉   諗住行多陣先買嘢食   但落雨呀   所以即去買酸辣米線喇   唔係越落越大就煩 lu ~


放工即走   唔知點解個人情緒有啲低落   所以都唔煮飯喇 ~

番到屋企就開機洗衫   之後睇下報紙   開咗冷氣唔夠半個鐘就熄喇   好鬼凍咁   之後開窗開風扇   但又好似有啲焗   不過是但啦   一陣又出門口食飯   最多早啲出去涼下冷氣囉 ~   

今晚想食飯   所以去柏檔   里奧大人差唔多 8 點就到九龍灣   好在等咗 5 分鐘就有位呢 ~

咁里奧大人比錢嘛   問我有無尾數兩蚊   我話無呀   食早餐比哂   之後佢找完錢   我話我有兩蚊呀原來   唔醒起 Lunch 食米線找咗散紙   之後佢話依家連兩蚊都唔比   哈哈哈哈   笑死我   估唔到佢反應咁快 ~

番到屋企即沖涼   之後又一齊睇歡樂頌   睇到 11 點半先瞓   呢排都係最早 11 點半瞓   有時 12 點   所以朝早起身都好攰咁   真係唔迫自己 11 點要瞓   唔係唔掂呀   哈哈 ~

2 則留言: