2016年8月7日星期日

麻辣串串香 @ 九龍灣 ( 7-AUG-2016 )

我食剩少少紅薯粉   但里奧大人食剩好多餸呀   反而米線食哂   真係好暈囉   梗係食哂啲餸先嘛   不過我幫唔到佢食啦   我自己個肚都就嚟爆   下次一定 Share 食   大家都唔駛咁痛苦   哈哈


煎釀三寶 ($20/9 件) - 我好想食   但驚里奧大人又特登陪我食   估唔到佢今次話食   呵呵  


( 7-AUG-2016  SUN )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就即落樓食早餐   其實唔餓   但我最衰一定要飲街嘅咖啡先精神   所以要出去食早餐   同埋朝早好多人   費事坐兩個位只食一份早餐   如果唔係 Share 一份早餐食就啱好呢 ~  
 



食完又番屋企抖陣   今日有事奉   所以我要早啲出門口呢 ~

咁見到媽咪街坊阿嬸   佢話唔見媽咪幾個月   問媽咪有無嘢   我話媽咪走咗喇   之後我又爆喊啦   估唔到阿嬸都喊   我又無拎紙巾   阿嬸仲幫我抹眼淚添呀   呢下好感動   好有親人嘅感覺 ~

佢話我哋對佢同阿伯好好   成日買衫比阿伯   其實我都唔記得呢啲事 lu   但就好記得   我哋食完早餐   次次都等埋阿伯嚟   比朱朱佢抱   等佢抱完先走呢   阿伯次次見到朱朱都好開心㗎   同埋我哋將朱朱比阿伯抱呢   朱朱唔會郁嚟郁去   好乖咁坐喺阿伯大脾度㗎 ~

其實我番親教會都見到阿嬸嘅   但唔同位置坐呢   而呢幾個月我番到教會   我都會避開佢視線範圍   就係驚佢問媽咪啲嘢囉   我一定會喊嘛 ~

今日講道   正正就係我想知嘅嘢   媽咪走咗   我曾經喺苦難當中有疑惑   點解神要帶走媽咪   其實我唔應該咁諗   我唔應該用自己諗法嚟到諗上帝所做嘅嘢   因為上帝有佢嘅旨意   我哋係唔會明嘅   但我真係覺得自己祈禱之後係得平安   得力量呢 ~

崇拜完就番屋企   諗住執衫   拎哂出黎又唔想執   同埋唔知係咪喊完   所以個人好攰咁呀 ~

2 點幾仲無啦啦好餓   所以即去食下午茶   之後就即番屋企執衫喇 ~

執到差唔多 5 點就搞掂   咁灘喺梳化抖下啦   終於瞓到 5 點 45 分   好在醒咋   唔係夜晚瞓唔到就慘咯 ~

好想食麻辣   但食到真係好飽   所以到我開始有啲驚喇   哈哈 ~

食完番屋企抖陣   8 點幾就出去徑步   徑半個鐘就走喇   條街好焗熱 ~

番到屋企即沖涼   睇埋歡樂頌都 11 點半   要瞓喇 ~

4 則留言:

  1. 煎釀三寶 ($20/9件) ~这个抵吃啊~

    回覆刪除
  2. 麻辣笠..睇清楚唔係麻甩呀吓!
    明既明既~始終都要時間沖淡~但有時真係避唔到咁多
    始終都要面對呢~你都好左好多..希望你再加油啦
    依日大收拾~想像唔到你執左咁多野唔要呀(勁)
    仲有呀..次次見個煎釀都想講勁正~同埋堅抵食

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠!! 得喇 知妳話麻辣喇 長氣 哈哈~
      我覺得依家好咗好多喇 知道要接受現實嘛!!
      屋企垃圾最多啦 好在依家可以比媽咪工人同捐比人
      唔係好心痛架 始終有d衫無着過嘛~~
      煎釀勁正呀 佢會翻炸架 所以次次都熱辣辣呢
      同埋真係堅抵食 妳知啦 依家食呢d小食真係唔平囉~~~~




      刪除