2016年8月5日星期五

黑椒豚肉炒扁意粉 + 蠔油燜節瓜鴨腎 ( 5-AUG-2016 )



( 5-AUG-2016  FRI )

又星期五喇   時間過得真係好快   咁就 8 月   好快就 2017 㗎喇   以前覺得 2046 套戲名係好遙遠嘅事   依家覺得好快就到 2046 咁   到時都唔知仲喺唔喺度 lu ~

早餐食奶醬多   如果里奧大人知我食奶醬多   佢實會講話佢姐夫食奶醬多呢   花生醬係同麵包同一厚度   勁恐怖啦   同埋佢地喺屋企食雪糕唔係一杯杯咁食   係一桶桶家庭裝咁食   由此可見   佢哋食嘢係偏食囉   小食多滋味嘛   我以前就同里奧大人講過   話將鍾意食嘅嘢就日日食   食到厭咗   以後唔駛食   之後佢話點解要咁快食哂啲 Quota   咁其實咪即係食少一樣嘢囉   比佢講完之後   我都覺得佢講得幾啱   哈哈 ~


以前我好火爆㗎   見到唔鍾意嘅人   一定唔會同佢笑   佢話點解關係只係朋友同敵人喎   又成日話我無灰色   只得黑白色   比佢哦得多   我都改咗好多啦   起碼見到唔鍾意嘅人會勉強一笑   但如果真係係我超級唔鍾意嘅人   我依然唔會同佢笑   當佢無到㗎   咁樣好似好無家教   但我覺得   妳可以令到我咁憎妳   妳個人都唔方好   因為我憎一個人   唔係話憎就憎家嘛   係睇妳平時所做嘅一切   日久見人心   真係囉 ~

菇場忙下停下   但呢排好攰咁呀   成日追劇追到 11 點半   對我嚟講算好夜㗎喇   哈哈 ~

好餓呀   Lunch Time 即飛去食粥   之後去惠康買零食同蘋果   買埋粟米湯   買完之後有人叫我個名   嚇死囉   原來係高妹   之後一齊番菇場喇   拎住一袋二袋好熱呢 ~


仍然 Hea 到放工   今晚去價真棧買朱古力餅   再去惠康買薯圈同零食   之後再買滷水鴨腎   番屋企已經 6 點半   要快快預備喇 ~ 

里奧大人 6 點 45 分放工   好在今晚煮嘅嘢係非常簡單   唔係佢要等 lu   呵呵 ~

是日懶餐 - 黑椒豚肉炒扁意粉 + 蠔油燜節瓜鴨腎

黑椒豚肉炒扁意粉 - 本來想淥麵食㗎   不過里奧大人今個星期食咗一次即食麵   所以都係煮意粉好啲 ~  

蠔油燜節瓜鴨腎 - 唔想就咁節瓜咁悶   所以買 $20 鴨腎   感覺豐富啲 ~

如果我煮完   里奧大人未番嘅話   我會洗埋鑊同煲   所以有時食完飯就咁洗幾隻碟同碗   好似洗少好多嘢咁   哈哈 ~

咁之前姑奶喺澳洲扭親隻腳嘛   佢睇咗醫生   所以里奧大人今晚約姑奶食糖水   順便拎啲正式收據 Claim 保險 ~

但里奧大人睇到張單係無寫原因   睇番啲保險 Terms   所以話未必 Claim 到   但姑奶話同醫生講話扭親   但醫生點都唔肯寫喎   所以里奧大人話唔知佢哋點講   我話應該同醫生講明話要 Claim 保險   咁咪得囉   同埋妳要堅持囉   事實真係 Claim 保險用嘛 ~         

依家佢咪白痴囉   買咗保險都可能 Claim 唔到   所以激到里奧大人呢   仲特登幫佢買最貴隻保險   又特登 Send 埋保單保啲咩比佢兩公婆   但佢哋乜差都唔睇 ~

如果佢哋有當地醫生寫紙證明   喺香港再睇醫生   中醫可以每月 Claim 最多 $1,000   最多 3 個月   西醫就好似可以 Claim 到 12 萬   所以我咪話囉   買保險又要買廿幾日驚之後會有事   依家有事又唔識去 Claim 保險   真係買嚟做咩呢 ?!

之後姑奶又話唔嚟食糖水 lu   咁里奧大人抖半個鐘就去徑步   我就唔去喇   突然間好攰咁 ~

抖多陣就沖涼   無啦啦覺得好凍咁   所以全程沖熱水涼   覺得勁舒服   但好驚自己唔知係咪作感冒囉 ~

之後我敷 Mask 嘛   咁里奧大人按鐘   我一開門   佢一望到我   佢嚇到 "吖" 大咗個口呀   哈哈   佢已經唔係第一次咁驚   有次佢直頭話嚇死佢添呀   哈哈 ~

又睇 "歡樂頌"   想快啲睇哂   唔駛晚晚追   又追到 11 點半   不過我都瞓先喇   聽日要番工呢 ~  

5 則留言:

  1. 三白眼笠..早呀! 今日涼左D但都好笠咁呀
    係啦~我都覺人越大時間過得勁快~仲有3個月又2017啦
    唔~阿喂又係咁架! 唔LIKE既人會黑口黑面對人
    但我話咁樣表達自己太透徹~唔鐘意都好要保持自己ma
    點知佢話我假..唔鐘意咁~依家就明我係得有道理囉

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)二白眼笠..哈哈!記錯左今日星期三呀
      唉! 你姑奶真係....?!! 咁大個人仲好似要細佬擔心轉頭
      同埋..好多基本野都好似唔知唔識咁~真係好難理解囉
      yeah..我又係架!如果得既會爭取時間抹埋爐+洗鑊先食飯~感覺做少d野

      刪除
    2. 三鮮笠 好熱呀 頭先買埋蕃茄同南瓜 咁今晚可以直接番屋企呢~
      下..仲有3個月就2017?! 3個月?! 不是4個月咩?!
      時間過得超勁快呀 眨下就65歲
      到時可以兩蚊雞搭車 我會多d黎探妳架喇
      妳記得收番好副假牙喎 唔好就咁擺喺洗手間呢 哈哈~
      其實都係嘅 塊臉話哂比人知妳諗乜
      到時就防範唔到佢 但有時對住某d人
      真係笑唔落囉 希望妳知道我講係邊d人 哈哈~




      刪除
    3. 仍然三鮮笠~~~~
      星期一當星期三 唔怪得妳成日話時間過得咁快啦~~~~
      同埋8月15日係星期一囉 不是星期二 @@
      佢保險呢單嘢就白痴啦 真係唔知佢買旅遊保做咩?!
      仲要當日喺度吹吹共叫人買 真係唔明佢個腦諗d咩!!!!
      妳洗嘢好快啦 即諗番起上次去妳屋企果晚
      居然咁快洗哂d碗碗碟碟 我真係諗住妳鋅盤有嘢未洗架~~~~





      刪除
    4. 哈哈哈哈哈! 四散笠
      依日真係將日子攪亂晒!

      刪除