2016年8月23日星期二

黑椒豬扒 + 蠔油鮑魚唐生菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 23-AUG-2016 )




( 23-AUG-2016  TUE )

尋晚終於瞓得 OK 呀   之前幾晚瞓得好差   如果再瞓得唔好就慘喇 ~

早餐食熱狗餐   之後 8 卦又嚟埋   見佢食麵餐真係好吸引   但可惜我真係食唔哂   如果唔係一定叫嚟食呢 ~


菇場唔太忙呀   又做下自己嘢 ~

估唔到藍莓乾都幾好味   甜甜哋又煙煙韌


里奧大人 11 點同同事出發去深圳見客   希望早見早回啦 ~ 

Lunch Time 出去行陣   之後再買酸辣米線番菇場食   食到一半已經好飽   但真係唔想嘥   唯有慢慢食囉   食到有啲驚   哈哈 ~


我發覺次次食完酸辣米線   之後就覺得個肚好脹咁      


3 點幾無啦啦先忙   好在放工前搞掂 ~

放工去街市買餸   咁我成日同里奧大人講話呢排開始涼咗喇   但里奧大人就成日話好熱   可能我之前身體虛啲啦   又唔駛郁   咁今晚買完餸番到屋企就覺得勁熱喇   成個背脊係汗添呀 ~

里奧大人 7 點 15 分番到屋企   我都啱啱煮完咋   我覺得自己勁架喇   煮 3 樣嘢喺一個鐘頭內搞掂   哈哈 ~

是日晚餐 - 黑椒豬扒 + 蠔油鮑魚唐生菜 + 芫茜皮蛋魚片湯  

黑椒豬扒 - 三色椒係上星期㗎喇   仲開始有少少爛添   所以已經諗定今晚一定要整   本來想釀三色椒   但諗起要半煎炸嘅時間比較耐   最後都係煎豬扒算喇 ~   

蠔油鮑魚唐生菜 - Fat Fat 之前買咗 2 罐罐頭鮑魚比我   咁原來 7 月已經到期   我仲以為 8 月先到期添   好在再望一望咋   唔係又唔知擺幾耐   我明明打咗蠔油芡汁   不過唔夠杰   咁是但啦   反正啲鮑魚鹹鹹地都好好味   同埋好在之前問咗 mi 點煮   如果唔係我以為係要蒸完再切片呢 ~

每罐有 1 隻半 



芫茜皮蛋魚片湯 - 熱氣呀   要飲呢個湯清清熱 ~  

里奧大人成日話喉嚨唔舒服就去食芒黑白   食完就好番好多   咁我呢幾日都牙肉痛耳仔痛   我話我都想試下係咪食完舒服啲   所以佢食完飯抖陣去徑步   我就洗埋碗   再開機洗衫同拖地   搞掂哂就 Call 佢喺滿記等喇 ~

差唔多 9 點就搞掂   即落滿記喇   早食早消化嘛   雖然都係夜   哈哈 ~



食完即番上屋企沖涼   再睇陣電視   又 11 點幾先瞓 ~      

2 則留言:

  1. 三三不盡笠..早呀!
    前日涼呀~我地都無開冷氣瞓~係6點先覺熱囉
    不過依2日都熱熱地咁~小奧近排真係成日都話好熱呀
    yeah..見你買ed藍莓乾~我昨日都買左..不過未開(補下眼都好)
    依晚晚餐好豐富呀~黑椒豬扒好開胃~即食鮑魚正呀..方便餸
    話是話..酸辣米線真係幾脹胃~你都唔好食咁多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 四處留情笠 哈哈~
      頭先又一連衝鋒咁忙呀 所以一靜落黎就好攰咁呢~~~~
      6 點先覺熱醒 都差唔多時間起身lu 咁都唔錯喎 呵呵~
      尋晚落咗場大雨 今日當堂無咁焗熱呀~
      小奧着長袖裇衫嘛 所以成日話熱囉~
      呢隻藍菸乾甜甜地幾好味呀 我下次想用黎焗曲奇
      唔知有無藍罐嘅效果呢~~~~
      呢晚發顛先整2餸1湯咋 同埋其實樣樣都好方便
      只係煎豬扒最花時間~
      即食鮑魚原來咁方便 等我成日以為要成罐煲到糖心先食得添~~
      今日食咗米線 又唔覺脹胃喎 奇奇怪怪 哈哈~





      刪除