2016年8月21日星期日

土司工坊 @ 九龍灣 ( 21-AUG-2016 )

2 人晚餐 ($110)


小魚椰漿飯配雞翼


星洲叻沙


娘惹沙律


( 21-AUG-2016  SUN )

今朝 8 點 45 分起身喇   沖埋涼就去食早餐   Fat Fat 今朝 11 點撒灰   所以我哋 10 點都出門口喇   搭地鐵再轉的士   11 點唔夠都到 lu ~

等埋馬姑娘   撒灰就開始喇   不過好快就搞掂   之後馬姑娘再去燒嘢   搞掂哂都只係 11 點半   感恩天氣非常之好   過程非常順利   感恩感恩 ~

今日家姐要去屯門搞媽咪啲嘢   所以嚟唔到   其實里奧大人尋朝 11 點先收到訊息話今朝 11 點撒灰囉   負責人話搵咗里奧大人好耐都搵唔到   但我覺得佢一早 Whatsapp 咪得囉   反正佢最後都係 Whatsapp 比里奧大人之嘛   好在我今日身體狀況都 OK 咋   唔係就去唔到啦   最衰又改唔到期   唔係就可以齊哂人嘛   唉 ~

搞掂哂就打的去葵芳   馬姑娘就番屋企   我同里奧大人就去葵涌廣場行下先 ~

行到 12 點半   但好多舖頭都未開   所以我話食啲嘢先   因為咁樣行住等真係好嘥腳骨力   哈哈 ~

豬腩肉雲南風菜小鍋米線 ($26) 


過橋九菜豬肉餃子 ($32/8 隻)


不過食到 1 點幾   啲舖頭都未開哂喎   咁算喇 ~

估唔到都買咗件外套   咁再買埋軟糖就走 lu ~


$3.8/100g   買咗 $20   好抵食   


搭地鐵番九龍灣   行咗陣 Zara 同 MP 就番屋企喇 ~

里奧大人瞓陣   我就睇下電視啦 ~

6 點半去食嘢   食完行陣商場   但無啦啦搞肚痛要即番屋企   我估頭先碗 Laksa 太多奶   下次都唔會再食 Laksa 喇   真係好驚 ~

里奧大人去徑步   我唔去喇   有啲攰   所以即沖涼 lu ~

等埋佢沖完涼就食龍眼   睇陣 "琅琊榜"   之後 10 點 50 分即睇團體體操   真係勁好睇呀 ~

今晚 11 點半都要瞓喇   聽日要番工呢 ~

2 則留言:

  1. 二五笠..我係toast box都多食喇沙
    因為d飯好多份量呀~我又係食物唔可以多奶類
    本身腸胃都敏感~試過幾次去旅行食完雪糕/飲咖啡
    之後都勁唔舒服到嘔~所以依家連奶製雪糕都無興趣食lu
    果味/乳酪就會食囉~好味呀! 不過依家真係好少食凍野就真

    回覆刪除
    回覆
    1. 二如反掌笠 仍然係我呀?! 妳喺度做咩啊?!
      抹好地未?! 咪偷懶呀下~~~~
      估唔到妳食喇沙喎 但我食過呢次唔會再食
      太多奶喇 好反胃~
      旅行我都唔敢亂掂奶類制品 除非在商場
      同埋地方夠乾淨先敢食囉~
      呵 我都like乳酪架 仲要原味添 估唔到呀呢!!!!
      等我清哂雪柜d嘢 就會買大盒乳酪 因為抵d
      同埋每晚食幾更都好丫 但好矛盾囉 又唔想日日食凍嘢喎~~~~

      刪除