2016年8月9日星期二

釀三色椒 + 菜心 ( 9-AUG-2016 )


( 9-AUG-2016  TUE )

尋晚瞓得唔錯呀   感恩感恩 ~

今朝實在太唔想食麵包   所以食炸菜肉絲米粉   勁鹹囉   下次食番雪菜肉絲算喇 ~


菇場忙下停下   咁都好   郁下無咁悶   雖然番寫字樓   但其實坐成日都幾慘   不過我又唔可以做企成日嘅工喎   對腳會靜脈曲張   好恐怖呢 ~

Lunch Time 出去幫里奧大人買麵包   順便行陣   之後再買燒賣粉果番菇場食喇 ~

仍然忙下停下   好快就放工 lu ~

去街市買餸   多數拎定啲錢出嚟   唔係又找埋一大堆散銀   最驚係魚檔找番嚟嘅錢   一定係濕立立呢 ~

番到屋企煲埋麥茶   又執下張枱   已經  6 點 45 分放工   里奧大人打嚟話放工   咁我都要即預備喇 ~

是日晚餐 - 釀三色椒 + 菜心

釀三色椒 - 上次喺阿 mi 屋企食完豉汁   真係好想再食   所以自己煮啦唯有   但今次啲汁就少咗啲   之後醒起   我個碗有啲生粉喺度   唔怪得一落汁已經好似收哂啲汁咁啦   哈哈 ~   

菜心 - $7/斤銀川菜心   咁買啦   好似好耐無食菜咁   估唔到今次又係好甜 ~      

洗完碗就開機洗衫   沖埋涼就食芝麻糊 ~


又睇 "歡樂頌"   應該今個星期可以睇哂   呵呵 ~

今晚 11 點左右都瞓喇   雖然想再追   但都唔可以喇   唔夠瞓真係好辛苦囉   唔駛番工就話啫 ~

2 則留言:

  1. 四圍笠..繼續係我呀! 剛好浪完衫啦! 幾快手!
    依2晚都瞓得唔錯~好好呀! 祝你每晚都好瞓+早d瞓
    個釀三色椒好正呀~我都like加豉汁..不過阿喂唔like
    佢鐘意煎完..就咁點辣醬食~我覺得有豉汁惹味好多
    wow! 我追到19集啦~今晚睇下追唔追到一集先
    bye bye你條臭巨豬尾~~~~~~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠!!!!!!!!
      我食緊藍莓乾呀 有小小煙韌咁 幾好味~
      oh 原來妳都鍾意自己讚自己架 哈哈~~~~
      妳瞓得好就最好啦 大家咁話呀下 每日好睡眠 哈哈~
      豉汁正呀 估唔到呀喂唔like 我覺得佢like 濃味嘢嘛~
      妳煎得夠香嘛 所以佢就咁蘸辣醬都好味 講起都想食!!!!!!
      妳快d睇哂啦 之後問下妳同我睇法係咪一樣 忍咗好耐喇~
      巨豬尾呢個形容詞有d恐怖呀 哈哈 係咁!!!!

      刪除