2016年8月28日星期日

翠河餐廳 @ 九龍灣 ( 28-AUG-2016 )

生炒排骨


南乳粗齋煲


豉汁蒸鯧魚


( 28-AUG-2016  SUN )

一覺瞓到 8 點半   其實都醒醒哋   不過里奧大人未起身   咁我都懶下床   估唔到佢 9 點半都醒埋   之後佢話尋晚成 2 點先瞓   但反而仲早咗起身   哈哈 ~

里奧大人知我鍾意去靚記食早餐   話難得咁早   咁去食啦   我話其實我尋日已經食咗   不過是但啦   反正佢都鍾意食嘛   所以沖埋涼都去食早餐 lu ~


食完就去 Taste 買豬骨   夾咗 4 件西施骨   居然要 $47.8   真係心都痛埋   一包湯包都好似差唔多價錢咋   好在今次唔駛加粟米紅蘿蔔   唔係一定過百   講緊係一煲湯咋   依家煲個湯真係貴   但唔飲又唔得喎   好在之前買定啲乾螺頭   咁都唔係平   但起碼可以分幾次煲   點都平過每次 $50 豬骨囉 ~

番到屋企抖陣就番教會   崇拜完畢就即走喇   約咗家姐食 Lunch ~

今次試下新開嘅亞萊泰   都唔好食嘅   之後發現佢哋原來都有早餐食㗎   都係餐蛋麵呢啲   真係生意難做   泰菜館做埋早市 ~


泰農冬蔭功扎肉拚肉碎湯河 ($46) - 一擺上枱都覺得唔好食   全中啦


泰農海南雞配黃薑飯 ($52) - 啲雞好多肥膏   好在個飯都好香黃薑味   但個 Waitress 真係唔掂囉   佢放落我面前嘅時候   幾乎成盤嘢倒落嚟咁呀   嚇到我嘩咗一聲   但佢個樣完全覺得無問題   家姐話唔明佢做咩   係都要喺我哋中間夾硬放喺我面前囉


+$8 轉飲菠蘿冰 & 椰汁珍多冰 - 完全唔掂   菠蘿冰只係幾粒菠蘿+好甜嘅糖水   真係飲杯凍檸茶好過        


難得家姐又嚟   咁順便拎阿 mi 嘅炸魚皮同酸薑酸木瓜比佢試   佢話啲薑好酸   哈哈 ~

咁又拎埋包之前喺 Big C 買嘅炸豬皮 Share 嘛   不過 "益" 嘅   要即掉啦   好在 50B 一包咋 ~   

家姐要 2 點走呀   趕住番屋企餵狗仔   咁我送埋佢坐車   我都番屋企 lu ~

煲好湯又執下個零食櫃   之後就熨衫   里奧大人就瞓晏覺 ~

差唔多 5 點幾就煲好湯   飲埋之後就去舖頭喇 ~


雪梨椰片補肺湯 (海椰片 / 雪梨乾 / 蜜棗 / 雪耳 / 南杏 / 北杏 ) - 煲出來都有 5 碗   但無咩味   好在之前買咗樽鹽咋   唔係都幾難飲下   哈哈  


今晚約埋姑奶食飯   估唔到見到 2 姑奶一家   好奇怪點解佢唔約埋一齊食   原來兒生仔唔鍾意等囉   咁又係   次次約埋一齊食飯   起碼要等佢半個鐘先食得   姑奶老公就堅持等埋先一齊食   但個仔就好餓   所以今次同個仔講明話只係一家人食先嚟咋   笑死 ~

不過我同里奧大人就唔會咁等囉   食住等㗎咋   同埋都唔好意思坐茶記咁耐啦 ~

里奧大人問姑奶   買比佢老公果部睡眠窒息機好唔好用   佢話喎   好驚借肋部機之後   部機突然壞咗   佢會窒息喎   里奧大人即話呢啲買之前都應該知啦   唔係買咗之前先知呀嘛 ?!   咁即係唔會用啦   同埋呢部機又唔提供氧氣   點會無啦啦會窒息呢 ?!   

之後姑奶行先   里奧大人同我講話知佢姐夫一定唔用   係姑奶堅持要買之嘛   大佬   成八千蚊呀   好在呢啲機唔係要申請等有機先買咋   唔係妳買完唔用   人地有需要果啲就無得用囉 ~

食完去舖頭拎嘢   之後傾一陣偈   差唔多 9 點先走 ~

即打的番屋企   里奧大人去徑步   我就沖涼休息喇 ~

之前喺曼谷買㗎   過咗期 2 日   所以要即食啦   以為辣辣哋   點知都無咩味嘅   不過我鍾意食呢啲薯條嘅口感   但家姐同里奧大人就鍾意食薯片多啲    



今晚 11 點即瞓   我條脷腫咗成個星期呀   兩次早瞓之後條脷都無痛   所以都想早啲瞓呢 ~

4 則留言:

  1. 中秋笠..午安好!
    去完旅行都好忙~星期日節目都密晒
    加上又要做屋企野仲忙~係架! 依家煲湯真係唔平
    我依家少煲啦~唔LIKE煲左湯阿喂又飲酒
    又湯又酒咁飲黎都浪費囉~所以佢LIKE飲湯都要少煲D
    等佢知道有湯飲既幸福滋味(哈哈哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)我真係唔明D人..約左人幾點就幾點
      硬係要遲到? 你姑奶好老馮遲到..比我都頂唔順
      有次試過約某D家人食飯~自己遲..我地食先
      事後D人發脾氣話以後食先唔再黎~心諗好呀
      又唔諗下自己遲到在先!衰格

      刪除
    2. 中秋笠笠~~午安好呀~~
      啱啱食完酸辣米線 好飽呀~~~~
      嘩哈哈哈 呢日係去完旅行之後兩個月嘅事喇 哈哈~
      依家煲湯直頭貴添呀 所以一定湯渣都食埋
      唔浪費又慳番餐餸錢~
      係啦 以前妳成日煲湯 依家真係唔多見
      不過呀喂又係嘅 有湯就唔好飲酒嘛
      要是我煲咗湯 里奧大人一定留肚飲湯先
      始終煲湯辛苦 又唔係成日有得飲呢~
      所以妳做得啱 唔好煲湯 哈哈~


      刪除
    3. (2)我姑奶真係老馮遲到架 又唔見佢話番工同上機遲到喎
      其實咁樣真係好不知所謂 個人操守絕對有問題~
      嘩..d 人自己遲仲好意思發脾氣?!?! 人來嗎?!
      真係囉 以後唔食就更好 我都覺得同妳食飯超級嘥時間囉~

      刪除