2016年8月18日星期四

艇仔粥 + 炸兩 + 炒麵 (外賣) @ 屋企 ( 18-AUG-2016 )


( 18-AUG-2016  THU )

尋晚瞓到 12 點都頂唔順要食藥   但其實唔係劇痛   但我唔想成日攣嚟攣去   攣到里奧大人都瞓唔到呢 ~

食完無耐就即瞓到   感恩感恩 ~   

今朝起身打番菇場請病假就瞓番喇   其實個肚唔痛   但好驚一陣番工先嚟痛   所以都係請病假 ~

瞓到 12 點就醒喇   沖個涼就喺梳化 Hea   個肚無啦啦有少少少少痛   如果次次每月一係咁就好   哈哈   咁痛咗 10 分鐘左右   都係食定藥好啲   之後又瞓咗   起身都 3 點   開始有啲餓   所以食咗個芒果   好味道呀 ~

食完又好眼瞓   終於瞓到 5 點半都要起身喇   好驚今晚瞓唔着呢 ~

里奧大人 7 點放工   勁想食粥   因為想暖暖肚呀 ~

今晚胃口算勁添喇   食完都精神好多呢 ~

9 點沖涼   之後到里奧大人沖涼   佢沖完就飲啤酒食薯圈   堅勁囉   頭先又話好飽好飽 ~

依家又追番榔琊榜   不過我睇到 11 點都瞓喇   聽日要番工呢 ~

2 則留言:

  1. 五福臨門笠..午安好呀
    唔好諗痛+唔舒服~應該每月一會越來越好..試下呢^^
    食芒果你覺得OK嗎? 不過無胃口食D甜野真係會好D
    加上可能有果糖~又可以幫助補充~我都鐘意食艇仔粥呀
    好耐無食LU~衰! 睇下聽日出唔出去食返碗先!哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 二如反掌笠 午安呀 妳一陣食咩呀?!
      我無啦啦想食魚蛋粉 因為想食醋加辣椒油呀~
      係啊 其實我次次都唔諗痛+唔舒服架 但....
      希望之後每月一到越來越好呢 要正能量呀~~
      我覺得芒果甜甜地又濕濕地 叫做有胃口食d嘢咁咋~
      始終真係有嘢落肚 當補充體力呢~
      咁妳星期六同呀喂去食炸兩艇仔粥啦 有佢一齊食好d
      因為一個人食呢兩樣嘢真係超級飽囉~~~~

      刪除