2016年8月8日星期一

吉野家 @ 九龍灣 ( 8-AUG-2016 )



( 8-AUG-2016  MON )

感恩一覺瞓天光呀   但都有啲眼瞓喎   真係要校番 11 點好瞓   晚晚瞓少半個鐘   真係有排補番咯 ~

唔餓   但真係唔想食三文治   所以食豬扒包喇 ~


菇場忙呀   忙到差唔多 12 點先搞掂 ~

Lunch Time 出去行陣   焗鬼到呢   行咗 15 分鐘都買芝士沙律包同菠蘿叉燒包番菇場食喇   好熱呢 ~

買完又唔想食   最後留番個叉燒包聽日食啦 ~

又 Hea 等放工   咁里奧大人 3 點去太子見客   再買埋 3 碗芝麻糊留屋企   其實好奇怪囉   應該一係買 2 碗一係買 4 碗嘛   唔通佢諗住番到屋企即食一碗 ?!

4 點幾好鬼餓   但唔食包喇   寧願今晚早啲食   拿拿聲食幾十粒紅莓乾頂肚   再飲啖水   都應該頂到 6 點嘅 ~

里奧大人話要瞓半個鐘   出咗成身汗喎   所以好鬼眼瞓   咁我叫佢瞓醒先 Call 我啦   咁啱我落車   佢就打比我   我話想打邊爐   所以去吉野家 ~

去到未夠 6 點   睇住人食嘢真係慘   因為我餓到顛喇 ~

里奧大人食飯   我都要食佢幾啖飯先囉   之後佢咪話囉   又話餓   但叫打邊爐又要等   哈哈   比佢咁講   仲覺得更加餓 ~   

食到半路   佢出去聽電話   之後喺 Fairy Kiss 買杯雪糕   話 $6 好平呀   我問點解咁平 ?!   佢話好似喺吉野家食嘢就可以呢個價錢 ~


食完番屋企喇   我熨埋 2 機衫先沖涼   里奧大人就食碗芝麻糊   駛唔駛食咁多嘢呀   好恐怖囉 ~


8 點幾佢去徑步   我就唔去喇   食下零食   里奧大人啲同事配給比佢㗎   佢就一定留番比我食   咁我一睇到黃心梅   問佢同事係咪去台灣 ?!   佢問我點解知   我話啲糖係台灣出家嘛   之後佢好串話食嘢呃唔到我喎   邊粒係旗鑑店買   邊粒係幫導遊買都知喎   講成分鐘先捨得出門口   哈哈 ~


今晚一齊睇 "歡樂頌"   想快啲睇哂呀   之後再睇多次 "榔琊榜" 呢 ~

無啦啦勁眼瞓   所以 11 點唔夠即自己入房瞓喇   好難得咁鬼眼瞓嘛   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 四圍笠..晚安好! 我食完飯等浪衫呀
    又黎坐下八下野先囉~哈哈!
    依日小奧好有食力~衰啦你! 有食力又話佢食咁多野
    依日小奧好爽~咁早見完客可以買埋糖水返屋企..仲瞓覺
    依家d軟雪糕好貴呀~你覺唔覺呀? 依杯好唔好食呀? 滑唔滑呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁呀呢 仍然係我!!!!
      嗱 八完好走喇下 我要瞓架~~~~
      妳都覺小奧好有食力呀呢 梗係 食街嘢好味嘛 哈~
      佢喺個幾鐘頭內 食飯食雪糕食芝麻糊喎 係咪食好多嘢先?!
      妳唔講佢爽 我都唔知佢原來呢日真係幾爽 嘩哈哈~
      軟雪糕貴啦 之前喺東海堂見到一杯好似要$3x 我一定唔會食囉~
      呀奧話杯雪糕好抵咋 無話好唔好食同滑唔滑呀 哈哈~





      刪除