2016年8月22日星期一

Cafe 首爾 @ 九龍灣 ( 22-AUG-2016 )

無骨甜辣炸雞 ($73) - 個汁都幾好味   但啲年糕就唔得啦   好鬼乾     


韓式中華海鮮麵 ($58) - 越食越辣   正呀   


韓式炸醬麵 ($60) - 咁里奧大人話想試下嘛   咁試啦   我就麻麻哋鍾意食   無味咁嘅   之後佢又話好漏   食剩一碗仔   嘥哂啲嘢      



( 22-AUG-2016  MON )

尋晚諗定今朝一起身就要同里奧大人講生日快樂   點知喺佢刷牙嘅時候先記得講   無計啦   未瞓醒都唔知做緊咩   哈哈 ~

我同里奧大人講話生日快樂   身體健康   之後我話我幾好呀   咁早同你講祝賀說話   咁佢喺度笑嘛   我話你都覺得我好呀呢 ?!   佢話得我一個成日喺度自己讚自己   哈哈 ~

同佢喺地鐵站分開啦   之後佢隻手 Fing Fing 咁   衰到呢   咁做即係代表我咩都無表示   利是都無呀   不過我唔會理佢   呵呵 ~

今朝食米粉餐   其實唔餓   但 Lunch 要食番食剩嘅麵包   所以唔想成日都食麵包囉 ~



菇場唔太忙   做埋 Report 就可以做自己嘢 lu ~

Lunch 食上星期三買嘅乾果麵包   好在無壞咋   再飲埋包朱古力奶   但今次衰咗   叮之前加得太多水   所以濕濕哋好難頂   食咗 1 件頂唔順啲口感   剩番嗰 2 件都掉咗去喇 ~ 

里奧大人 3 點喺葵興見客   咁應該早番過我呢 ~

放工即走   今晚同里奧大人食新嘢慶祝生日   哈哈   咁佢去咗食店先嘛   佢話關咗門   我話應該未開門囉   之後笑哂打嚟話啱啱開門 ~

食到 7 點幾就走喇   咁我話明我請嘛   之後佢又串共   我話再嘈就用佢找數嘅信用卡簽卡   但原來要夠 $200 先可以簽   咁我比 Cash 啦   呢餐食咗 $191   咁里奧大人行咗出去先嘛   問我呢餐幾錢 ?!   我話 $191   佢話咁都要報大數   明明聽到係 $161   頂佢咩   我話真係 $191 喎   之後我話請人食飯仲要比人講咁多嘢   真係慘   之後佢好驚咁望一望我   哈哈 ~

一番到屋企即熨 2 機衫喇   我覺得呢幾日都涼咗   熨衫都唔會出汗   最正係冷氣都唔駛開咁大   咁就最好啦   可以慳番啲電費 ~

熨咗個幾鐘   真係有啲攰   所以即沖涼喇   里奧大人就去徑步 ~

今晚姑奶又約里奧大人去滿記   順便比埋蜜糖同喉糖比我哋   我知佢其實最想係比生日利是比里奧大人   由上星期已經約㗎喇   日日問得唔得閒   不過我唔舒服   所以里奧大人唔去食飯之嘛   同埋難得姑奶今晚早咗   所以去食甜品啦   但等呀等   都等到 10 點幾先去滿記   我就唔去㗎喇   沖咗涼唔會再出街呢 ~

里奧大人成 11 點幾先番到屋企   之後叫我瞓先   因為佢好飽   佢話今晚徑步諗住減下肥   點知今晚咁食法仲肥   哈哈 ~

之後佢拎咗姑奶比嘅生日利是出嚟   我第一次見個利是封係咁大個   好似揮春咁大張㗎   咁都知啲餡都唔野少 ~

今晚終於有睡意喇   不過都差唔多 11 點 45 分先瞓呢 ~

4 則留言:

  1. 二五笠..繼續係我呀! 回埋出去買餸lu
    再次祝小奧..生日快樂呀~最緊要生活愉快
    日日開心, 身體健康, 更加愛鍚笠笠呢 33
    阿喂生日我無比利是架~用生活費請佢食餐飯夠啦
    不過我生日..阿喂會送禮物+食晚餐囉(ok啦..哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)衰奧咁衰..話你報大數
      咁都係你比之ma~報左大數~唔通佢更加感激咩
      不過我買餸真係報大數架~哈哈! 我搵食艱難呀
      生活費不停比人搶住食..嗚~~!
      姑奶都好有心喎~阿喂家姐同細佬都唔記得阿喂生日架

      刪除
    2. 二如反掌笠 仍都繼續係我~~~~
      妳又買三日餸呀?! 我都係咁呀
      因為之後天氣唔好 真係唔想去買餸囉~~
      多謝笠笠祝福 我代小奧多謝妳呀 33
      嘩哈哈哈哈 同妳食生日飯+有禮物算好啦
      妳睇小奧幾慘呀 哈哈~




      刪除
    3. (2)笠~妳都話佢衰呀呢~~~~
      請佢食仲嘈嘈閉呀 成個八婆咁未停過口 哈哈~
      買餸報大數?! 理所當然啦 嘩哈哈 1010
      因為衰奧乜q都唔食 講貴d佢就覺得肉赤
      點都食埋去囉 用心良苦啊!!!!
      同埋佢唔去買餸嘛 真係好易呃呢
      但最緊要佢唔好同人講幾錢就得架喇 哈哈~
      生活費比人搶住食?! 咁係時候要搵番d收入
      妳等佢沖涼果陣 喺佢銀包拎廿蚊
      每隔3日好喇 太密好易比人發現
      今晚妳試下 唔得再同妳商量點做 哈哈~
      我家姐都好記得小奧生日架 好多時都係第一個比利是佢呢~
      連細佬/呀哥生日都唔記得 又過份咗d喎
      又唔係好多個兄弟姊妹喎!!!!



      刪除