2016年8月31日星期三

韓式辣雞翼 + 西蘭花 + 桑寄生蓮子蛋茶 ( 31-AUG-2016 )





( 31-AUG-2016  WED )

今朝里奧大人上大陸   雖然鬧鐘響咗之後都即瞓番   但瞓得唔係咁好囉 ~

早餐無咩胃口  食奶醬多算喇   之後 8 卦又嚟埋   見佢食沙牛意   當堂有啲餓   哈哈 ~


菇場唔太忙   難得所有大粒唔喺度   所以咁 Free 真係唔想做嘢   哈哈 ~

今年無 Bonus   但估唔到有得加人工   勁開心呀 ~

Lunch Time 出去食魚片頭米粉   點知一入餐廳   後面有人叫我    原來係 BG   咁原來溫總仲一早入咗去坐添   咁唯有一齊坐啦   慘   我食完都走先喇   唔想又聽是是非非 ~


周圍行下   都行咗 20 分鐘   開始有啲
熱   所以番菇場喇 ~

又要做長命 Report   做做下又無啦啦好肚餓   即刻食曲奇餅呀   食咗沙糖果 6 塊先   留番好味嘅第日食   呵呵 ~


我覺得個膠樽幾硬淨   所以留番去   用嚟裝香口膠都唔錯


我覺得拎出嚟食一啲都唔方便囉   開完個袋   又要拻多次先可以食到粒香口膠   我覺得買一包嗰啲仲方便   一開就可以食得 


放工即走   條街好焗熱呀   最驚呢啲天氣 ~

今晚去 Taste 買蓮子同豬扒   又買咗 3 Pack 芝士   依家見特價嘢就會買   但都會諗清楚自己係咪食得哂   如果唔係就唔買   實在唔想嘥嘢 ~

番到屋企即煲糖水   之後浸菜   抖多陣就預備煮飯喇 ~   

里奧大人 8 點幾先番到屋企   我都會等埋佢一齊食   反正唔太餓   一齊食開心啲呢 ~

是日懶餐 - 韓式辣雞翼 + 西蘭花 + 桑寄生蓮子蛋茶 

韓式辣雞翼 - 為咗清埋樽過期韓式醃肉辣醬   所以呢兩日唔係雞翼就係豬扒㗎喇   但仲剩番少少   下星期再用嚟炒其他嘢   之後應該唔會再買佢㗎喇   哈哈 ~

西蘭花 - 就咁灼就算喇   本來想開罐魷魚   但一陣仲要食糖水   所以都唔開喇   留肚食糖水好過 ~  

桑寄生蓮子蛋茶 - 最開心係清哂包桑寄生   呢期好鍾意清嘢同掉嘢   但就唔會即刻買番嚟補貨   呢點最重要   唔係即係清極都有咁呢 ~

洗埋碗就抖陣   原來都 9 點幾   咁拿拿聲飲埋碗桑寄生茶就即沖涼喇 ~

咁淘寶好鍾意買一樣嘢就多送另一樣嘢咁   有時九唔搭八咁   但又會啱用㗎喎   咁之前里奧大人買原子筆芯   佢話買咗 5 支   我話唔係送番 5 支比你咁好嘛   點知佢比我睇   有 50 支咁多呀   原來佢自己買咗 50 支呀   人地寫明 RM9.9 係 10 支   佢又唔睇清楚   咁依家叫佢買多支筆比我囉   最緊要用得番啲筆芯   咁我最多拎番菇場用   唔好嘥嘛 ~



竹炭包 (RMB6.5/個)   我一見到已經好鍾意喇   之後里奧大人話知我鍾意貓頭鷹   所以買呢個   但最估唔到我反而會鍾意隻貓多啲   哈哈


呢個竹炭包最正嘅地方係可以拆出來   所以我拎咗個貓咪袋番菇場擺呀   望住佢好開心呢


睇多陣電視   成 11 點 45 分先瞓呀   下次里奧大人上大陸   都係出去食好啲   咁啲時間好用好多咁呢 ~

4 則留言:

  1. 露兩笠..哈哈哈哈! 好焗熱呀! 笑完仲熱
    係啦~清完d野真係唔會再買住~停一停食下其他野先
    我又係咁既晚餐配搭~一個肉+一個灼菜唔駛煩
    小奧又會咁唔小心~買咁多支真係唔知用到幾時
    多謝你2個炭包包呀笠..一個放左係床下底用呀我
    係喎~下次換床單拎返個麻袋出黎用都好喎(醒)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一講露兩笠就笑到熱 仲唔係諗衰嘢?!
      依家乜鬼都貴到離譜 真係諗清楚先會買囉
      學妳話齋 試下其他野仲好 唔駛食死一樣嘢~
      一肉一菜其實最好 太多餸真係食唔哂呢~
      小奧今次真係唔小心添啦 50支有排用
      尋日佢淘咗3支筆番黎 係用得到呢D筆心嘅
      淘黎淘去 變相已經唔係平lu~
      咪咁客氣啦笠 難得妳鍾意嘛~
      笑死我喇 原來妳依家最鍾意係自己讚自己 嘩哈哈哈 (叉腰 Bingo)

      刪除
    2. 衰笠..邊有讚自己~我話你醒呀(世界第一pig)哈哈!

      刪除
    3. 衰笠~
      鬼知妳咩 無啦啦自己講完加過(醒)字
      妳下次唔好咁懶 打"妳真係好醒"
      咁我咪唔會會錯意囉 但其實妳唔駛打 我都知自己好醒呢 哈哈~~~~

      刪除