2016年8月20日星期六

吉野家 @ 九龍灣 ( 20-AUG-2016 )

明明好想食   但唔知做咩無啦啦勁唔想食   同埋樣樣都無味咁   勁驚自己頭先攝親呀   因為頭先食完炸嘢   瞓覺又無蓋被   唉 



( 20-AUG-2016  SAT )

尋晚瞓得唔好   唔知係咪每月一瞓得太多呢   我發覺得好多時都係咁 ~

今朝 10 點唔夠都起身喇   刷牙之後就落去食早餐 lu ~



食完去 Taste 買生果   之後番屋企喇 ~

好耐無做家務咁   所以抹下個櫃啦   抹完之後覺得勁攰   最後都係沖涼休息算喇 ~

里奧大人睇雜誌   我就睇電視   3 點有啲餓   但個肚赤赤痛咁   所以唔想出街   所以叫里奧大人去麥當勞買嘢番嚟食   好在佢次次都肯買咋   其實我都覺得自己好衰   成日要佢滕嚟滕去 ~


食完之後喉嚨有啲痛   唔知係咪太耐無食熱氣嘢呢   哈哈


食完又休息下   之後開機洗衫   差唔多 6 點半就去吉野家食嘢喇 ~

行陣就番屋企喇   趕住睇李宗偉呢   諗住沖埋涼先睇   但原來 7 點半係林丹對丹麥人   咁我都一定睇啦   之後睇埋李宗偉   可惜佢仍然係銀牌 ~

沖埋涼就繼續睇奧運   因為我鍾意睇跳水   之後就睇埋團體體操   原來咁好睇   不過聽朝要 8 點 45 分起身   所以睇到 12 點都要瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 二五笠..早呀! 咁快又8月尾啦
    咁快奧運又完左~今次無睇到體操呀
    跳水,游水,體操,跳高,跳遠..我都鐘意睇
    不過好似無咩時間睇咁又過左~OH!
    有時我都會架~好想食..但見到野食又無咩胃口
    炸野正呀~依家天氣開始燥熱..但都會想食(香口ma) :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 二如反掌笠 仍然係我 驚呀呢 哈哈~
      前日先同小奧講話咁就已經8月尾 時間真係過得超級快~~
      其實奧運有d項目真係好想睇 可惜太夜做啦
      唔夠瞓好鬼慘架 所以放棄算喇~
      呢晚應該有d唔舒服 食嘢無味嘅
      好在之後無行咋 最驚係作感冒嘛~
      妳知呀小奧幾咁錫身先得架 所以炸嘢唔係成日可以見到 哈哈~
      但我唔理架 食咗先算 香口嘢好難忍呢~~~~

      刪除