2016年8月3日星期三

百樂門國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 3-AUG-2016 )

上湯龍蝦伊麵 ($98) 特惠 4 選 1 - OK 啦 


冰梅欖角骨 - 呢個又係姑奶必叫㗎   但呢個好味喎   豬扒炸到脆脆哋   個汁又甜甜哋   我識整就好 lu 


南乳什菜煲 - 好鹹  


豉汁涼瓜燜斑塊 - 姑奶至愛   中午又叫   夜晚又叫   百樂門一日唔摺埋都會叫呢個餸


蒜香九肚魚 - 我叫㗎   但食咗 2 嚿   真係頂唔順啲口感   哈哈   好在姑奶拎走咋   唔係嘥哂 


( 3-AUG-2016  WED )

里奧大人今朝唔舒服   所以 S/L   佢應該感冒啦   前晚無啦啦包雲吞   之後就成日話攰 ~

早餐食芝腿治   之後 8 卦又嚟埋   我睇完報紙先同佢傾偈   因為我鍾意睇報紙介紹食嘢同玩嘅地方   睇完都開心啲呢   哈哈 ~


菇場唔忙喇   可以做自己嘢   爽 ~             

今日有 Lunch Box   但食完都唔出街 lu   因為落大雨 ~

無啦啦好鬼眼瞓   如果無哂人喺度   我估我應該可以瞓着呢 ~

今晚里奧大人去接姑奶機   之後去食飯   咁我都 Join 佢哋啦 ~

咁放工去惠康買嘢先   再約埋姑奶一齊去百樂門   佢哋 7 點幾都到   可以開飯 lu ~

食到 8 點半就走喇   之後上姑奶屋企拎沐浴露同麵包機   佢買咗唔用   我其實都買咗部 JNC 㗎   咁我將 JNC 比家姐   我就要佢部 Panasonic   呵呵 ~


打的番屋企   沖埋涼都 10 點幾   睇多陣電視   11 點幾先瞓   希望今晚好瞓啦 ~ 

2 則留言:

  1. 四舊腹肌笠..早呀! 今日落長命雨呀! 佐涼返好多囉
    小奧又會無啦啦感親既~都怪你照顧不周..嘩哈哈哈哈!衰
    唔怪得果日見佢都唔太精神啦~大家都要好好照顧自己~小心身體呀
    點解住香港都要接機? 其實真係好怪+好依賴咁囉
    我姨媽佢地返黎都拎超勁多野~但佢地都係自己落機去坐車出市區架
    你姑奶全家都堅依賴人~咩都要人幫手(話時話..都好似阿喂~衰)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得自己好勁呀 覆咗一個世紀咁 哈哈~
      佢無啦啦係咁包雲吞 我以為佢鼻敏感咋
      估唔到係感冒 好在佢肯睇醫生同休息
      唔係就惹埋我架喇 大家真係要好好保護身體
      病一病真係有排先復原呢~~
      我講漏咗呀 姑奶喺澳洲扭親腳呀 佢都叫小奧唔好接機
      但小奧堅持接佢呀 見佢都gut下gut下慢慢咁行 慘~
      不過姑奶成家都係依賴人架喇 但佢地又真係對我地好好
      一話去澳洲就話一定要買蜜糖同梘液比小奧
      諗住佢得把口 點知真係買哂番黎 所以妳話有時係咪嬲佢唔落丫?!

      刪除