2016年8月10日星期三

鹹蛋節瓜冬菇肉丸湯飯 ( 10-AUG-2016 )


( 10-AUG-2016  WED )

今朝里奧大人 6 點要起身   因為要喺深圳坐另一架車再轉車上大陸   咁之後我都瞓番啦   但比雷聲嘈醒咗 2 次   之後鬧鐘都響 lu   咁睇黎今朝場雨都好勁下喎 ~

出門口又唔大雨喎   但家姐話佢出門口好大雨   要等咗陣先可以出門口   仲話睇住由黃雨變紅雨   以為再轉黑雨添呀   不過之後只係一直紅雨呢 ~

早餐食蛋治   呢兩星期都係有一日會無啦啦想食蛋治   好奇怪   口味真係變哂 ~


菇場唔忙呀   但就好鬼凍啦   可能換咗拖鞋都未定   但無理由着住對水 boot 家嘛   好焗腳   同埋好重   所以次次着水 boot 都行得好慢呢 ~

今日有 lunch box   仲要係飯   所以好飽   食完要出去行陣   行咗 20 分鐘   舒服好多呢 ~

呵   hea 等放工   去 Taste 買 d 嘢就番屋企喇 ~

預備好哂湯飯材料就抹梳化抹柜   搞掂哂都 8 點   咁我自己食先喇 ~      

里奧大人 8 點半番到屋企   整番熱啲湯飯比佢   但佢話太熱要灘凍啲先食   哈哈   但我又接受唔到暖暖地比佢喎 ~

是日懶餐 - 鹹蛋節瓜冬菇肉丸湯飯 

鹹蛋
節瓜冬菇肉丸湯飯 - 加埋淡菜同貢丸   因為覺得貢丸有啲豬肉味   但又唔想買豬肉丸   所以買貢丸   陣味真係幾難頂   好在買幾粒   唔係就有排食   哈哈 ~

搞掂哂都 9 點幾   即沖涼喇   等埋里奧大人沖埋涼就睇歡樂頌 ~

又睇下睇   睇到 11 點 45 分先瞓 @@  

2 則留言:

  1. 貢丸笠..早呀! 依篇幾時出架? miss左既?
    我今早食左痴線關你蛋治啦~哈哈..你依家都轉晒口味
    都話你近得我多啦~愛上關你蛋治
    貢丸? 你竟然買貢丸~依家我都多用炸魚角,魚蛋,丸類煮湯
    係囉..就係唔想用瘦肉又可以有d味~唔like貢丸~下次用魚蛋

    回覆刪除
    回覆
    1. 五花茶笠早啦~~
      我順住出架(應該)~~~~~~
      痴線蛋真係好味嘅 不過我次次食到一半已經好飽
      再夾硬食埋另一半 就食到好驚囉 妳依家都見我好笑痴線蛋呢~~
      我真係轉哂口味架 家姐又係轉哂口味
      依家鍾意食粥同豆腐同魚 以前佢唔食呢架
      我發覺我地喺呢幾個月 d 口味都轉哂囉~
      瘦肉最小買十蚊但食唔到 真係好嘥
      我買貢丸貪佢有d冬菇味咋 下次都買魚蛋算喇
      個湯有味之餘 再將d魚蛋點甜醬辣醬食都好丫 哈哈~



      刪除