2016年8月2日星期二

蕃茄海鮮扁意粉 + 蕃茄薯仔三文魚骨腩湯 ( 2-AUG-2016 )



呢碗正呀   我次次都會留比里奧大人飲㗎   但佢就成日話好多好多   嘈嘈閉 


( 2-AUG-2016  TUE )

今朝依然 7 點半要起身   因為要睇下落咗風球未   見仍然係 8 號風球   但就話 1 點前會改發 3 號風球   咁無問題啦   繼續瞓 ~

瞓到 10 點幾都醒 lu   沖埋涼就落樓食早餐 ~



番到屋企就抖下啦   但就要開住電視睇最新風暴消息   睇睇下電視居然有啲眼瞓   所以抹櫃啦   見到地下有隻強屍   唉 ~

12 點 40 分改發 3 號風球喇   要準備番工呢 ~

1 點出門口   同里奧大人食埋 Lunch 就番工喇   等咗 10 分鐘先有小巴   好在 2 點 10 分番菇場咋 ~


整埋 Report 就做自己嘢   話咁快又放工 lu ~

今晚去 Taste 買餸同生果   再買定啲急凍蝦同蜆   買夠 $100 有 92 折   以前一百蚊就好好洗   依家買 1 Pack 豆豉鯪魚同五香肉丁都接近一百蚊   仲要係特價先捨得買   所以我同里奧大人講話   依家買嘢要用好多時間格價   唔係話買就買㗎喇 ~

番到屋企已經 6 點半   要即刻預備喇   比我見到 2 隻超級細小小強   即殺喇   頂   真係好煩   依家望到黑色嘢就好驚   遲早發顛 ~

里奧大人 7 點放工   咁我都抹埋地先喇   勁鬼熱 ~   

是日晚餐 - 蕃茄海鮮扁意粉 + 蕃茄薯仔三文魚骨腩湯  

蕃茄海鮮扁意粉 - 今晚意粉份量唔多   因為我唔想食   但里奧大人又食唔哂   咁我帶 Lunch Box 啦 ~

蕃茄薯仔三文魚骨腩湯 - 喺 Taste 買三文魚骨腩   今次要 $17.9   不過點都抵過紅衫魚   再買埋袋裝薯仔   有 1 大 2 細只係 $7.9   我覺得平過街市   咁里奧大人話個湯無味   我話有 3 大個蕃茄喎   我飲到蕃茄味喎   之後佢話頭先食意粉落咗 Tabasco   所以覺得個湯無味 ~

咁掉垃圾啦   一開門見到有小強屍   里奧大人問強頭方向喺邊 ?!   我話佢打橫瞓囉   之後都唔記得佢講咩 lu ~

搞掂哂就沖涼   之後等埋里奧大人沖涼   就睇歡樂頌同食龍眼   我覺得今晚成肚水咁 ~

去洗手間又見到小強   頂佢   爬埋啲罅位   佢不動我不動   佢一動就即拍鬼瓜佢   之後狂噴 Bio Kill   有殺無賠 ~

今晚差唔多 12 點先瞓   呢排成日好想快啲睇哂歡樂頌   所以搞到好夜瞓   但好衰囉   追開又想睇   真係要快啲睇哂去   唔駛成日心掛掛追劇呢   呵呵 ~

2 則留言:

  1. 三猛笠..繼續係我呀! 係咪好開心呢^^
    唉! 聽見強記就煩啦~除左廚房連洗手間都有
    大門有無用bio kill圍門邊噴噴~形成一個防護網
    係啦~有時taste又真係平過街市~所以依家買餸要去好多地方
    街市..taste..aeon~真係都幾攰架!
    你地好勁呀~剛剛食完早餐又食午餐..我食唔到架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 四季如秋笠 woo 快d秋天 可以一齊去野餐~
      見到妳梗開心啦 直頭唔捨得關個版面添呀 哈哈~
      唉 真係聽見強記都煩呀 依家仍然有強B 所以我今晚封渠
      但聽日先用驅虫機 因為我好驚佢地死哂出來呀
      咁我星期六唔煮飯嘛 叫小奧搞掂佢地呢~
      我覺得Taste同街市差唔多價錢都算 但依家係平過街市呀
      所以街市真係除左買菜同當造嘢叫平之外 其他價錢根本拍得住超市
      咁我去超市買啦 起碼有冷氣涼下 係咪先?!
      我最多街市+一間超市架咋 堅攰架
      又要排隊比錢呢 樣樣都係時間啊~
      呢日食到驚添啦 唔夠兩個鐘就話食lunch
      我話唔食架 但里奧大人話點都要食喎~~~~~~~~

      刪除