2016年8月1日星期一

煎蝦卷 + 蠔油燜節瓜 ( 1-AUG-2016 )



( 1-AUG-2016  MON )

尋晚瞓得唔好啦   因為太夜食西瓜   半夜要去洗手間   里奧大人話佢去咗 3 次洗手間   所以瞓得勁差 ~

今朝食芝士治   呀姐以為我食雙拼   所以仲等緊我叫多樣嘢   哈哈   我話就咁芝士治呀   佢都覺得好奇怪咁   因為我多數芝腿芝蛋嘛 ~


菇場忙呀   仲諗住做埋 Report 就可以抖喇 ~

今日有 Lunch Box   諗住好餓可以食哂啦   點知食到一半已經好飽   食完之後個胃有啲唔舒服添   慘 ~

好啦   忙埋諗住 Hea   點知又要做個長命 Report   真係做到眼到濛埋 ~

未做完都放工 lu   依家 3 號風球喇   襯唔大風雨都快快趣番屋企喇 ~

里奧大人 4 點喺中環見客   諗住好早見完   點知 6 點半先見完   咁好啦   我預備煮飯喇   佢 7 點幾都應該番到屋企呢   呵呵 ~

是日懶餐 - 煎蝦卷 + 蠔油燜節瓜 

煎蝦卷 - 今次醒喇   買 $15 算喇   次次買 $30 都食到好辛苦   今次啱啱好 ~  

蠔油燜節瓜 - 買咗 2 個巨節瓜   今晚煮 1 個   聽晚煮 1 個   咁就唔駛特登去買蔬菜喇 ~

搞掂哂就開機洗衫   之後沖涼   等埋里奧大人沖涼就睇 "歡樂頌" ~

咁今晚食龍眼嘛   里奧大人問我食幾多粒 ?!   其實真係好難答佢啦   我求其話 30 粒   唔知佢係咪真係會數啦下   咁一齊食嘛   剩番 10 粒左右   我叫佢食哂啦   佢話太多喇   我問咁想我幫妳食幾多粒呀 ?!   佢叫我幫手食 1 粒   笑鬼死我啦   哈哈   食果 1 粒係咪真係分別咁大呀 ?!   哈哈哈哈 ~

8 點 40 分終於 8 號風球喇   呢個 "妮妲" 風力好勁咁   預咗聽日只係放半日呢 ~

睇呀睇  睇到 12 點都瞓喇  ~

2 則留言:

  1. 三猛笠..早呀! 下星期好似又打風喎...話!
    依日菇場都好忙做report~做下要抖下呀~唔係真係眼都濛埋
    係啦~近排唔知係咪又細食左~好多時係街市買菜..一束都要分2餐食架
    你有無食過牛丸哥哥d蝦卷/墨魚卷..好味呀! 有時方便餸都就咁煎當小食
    哈哈..小奧好攪笑~阿喂又係咁架..叫人幫手食但份量其實同無幫無分別

    回覆刪除
    回覆
    1. 三鞭笠午安好呀 依家個天又光哂lu~~~~
      一做長命report就最忙 因為做double嘢 煩~~~~
      妳不嬲都細食啦 好記得妳話食半個公仔麵就飽成日
      我咁細食就好lu~~~~~~
      記得呀 識妳果陣 已經成日話牛丸哥哥好味啦 哈哈
      我買過蝦卷/墨魚卷呀 記得都幾大條 但味道唔記得了~
      做方便餸最好添啦 不過佢一磅都唔平架~
      就是啦 幫手食一粒龍眼 同唔幫手食完全無分別 笑死我~

      刪除