2016年8月25日星期四

KFC @ 九龍灣 ( 25-AUG-2016 )

用 Coupon 只係 $58 咋   仲有 2 杯細汽水   真係抵食啦   仲食剩 2 件雞   可以留番聽晚做餸添呀


( 25-AUG-2016  THU )

今朝里奧大人上大陸   鬧鐘響完我都即瞓   但其實瞓得唔係咁好   7 點 15 分醒醒哋   但又唔想起身住囉   之後瞓到 7 點 45 分先起身 ~

好餓呀   所以食奄列餐   正常一路食一路睇報紙   點知 8 卦又嚟埋   咁傾偈算喇 ~



菇場忙下停下   不過有啲眼瞓   唔係咁在狀態添 ~

無啦啦情緒好低落   所以 Lunch 要飲番杯凍奶茶   飲完真係心情靚番好多㗎   咁就買車仔麵食啦   因為包嘢飲   哈哈 ~



仍然忙下停下   話咁快就放工 ~

今晚 Book 咗 6 點洗牙   估唔到咁耐無洗牙   醫生話唔算多牙石   同埋好感恩我唔駛補牙囉   因為之前隻牙痛呀   勁驚有蛀牙囉   之後話我有隻智慧齒補咗蛀牙嘅面積都好大   同埋右邊牙應該有隻係杜咗牙根   講講下又係喎   但真係成 10 年無睇牙醫   所以佢唔講   我真係唔記得呢 ~

呢個牙醫好細心呀   最搞笑我話最驚聽到啲洗牙聲   佢居然問我駛唔駛拎部手機出嚟播啲音樂   我話唔駛理我   哈哈 ~

洗咗好似 20 分鐘   我覺得佢好細心   問佢嘢又好詳細咁解釋比我聽   真係感恩搵到個好牙醫   我對上果次睇嘅牙醫   我同里奧大人每睇一次都話有蛀牙   覺得唔對路囉   所以之後都無再睇牙醫 lu   今次遇到好嘅   叫埋里奧大人一齊搵佢 Check 牙添呀   因為上次佢睇個牙醫又係好無醫德   問都唔問就叫人即刻杜牙根   又唔講幾錢   我覺得好離譜囉 ~

里奧大人未咁早番   咁我就去 Taste 買下嘢   買完即番屋企喇   都原來已經係 7 點 15 分 lu ~

咁諗住一陣又出去就唔開冷氣啦   就咁開窗開風扇   但真係好鬼焗   之後差唔多 7 點 45 分真係頂唔順   問里奧大人喺邊   好在佢喺九龍塘   咁我都落樓喇   唔係會焗死   哈哈 ~

行陣先再去 KFC   無耐里奧大人都到 lu ~

食完就番屋企   沖埋涼就熨衫   熨到一半已經出汗   所以熨完再要沖身一次 ~

睇多陣電視   11 點左右瞓喇   今晚覺得好攰咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言