2016年8月29日星期一

蕃茄蝦仁蜆肉扁意粉 ( 29-AUG-2016 )


( 29-AUG-2016  MON )

尋晚 11 點瞓   今朝都夠精神   感恩感恩 ~

好記得上星期六食完麥樂雞之後   個喉嚨有啲唔舒服   之後條脷都腫埋囉   連食嘢都痛   咁都諗住隔多兩日就睇醫生   但咁啱有晚早咗瞓   第 2 朝條脷真係無咁痛   咁之後都唔係話太夜瞓啦   前前後後都痛咗個幾星期   到依家條脷完全唔痛 lu   所以我依家覺得有咩唔舒服   最好治療方法就係瞓覺呢 ~

早餐食芝腿治   其實想食濕嘢   但諗起好大份就唔想食 lu ~


菇場忙下停下   話咁快就過咗半日   爽 ~

Lunch Time 又未餓   所以去百佳買食物袋   又去埋萬寧行下   感恩香口膠做出位價 $12.5/2 包   仲要有綠色 Airwaves   因為家姐尋日先話想要綠色呢隻味道   所以我又買咗 8 包   比 4 包佢呢 ~



我覺得依家食零食真係可以叫做貴囉   呢度 5 塊豬肉乾要 $20   下次唔會再買 lu  


再行多陣就買燒賣粉果番菇場食   開始餓喇 ~


可以 Hea 住等放工   里奧大人 4 點去上環見客   咁應該同我差唔多時間番到屋企呢 ~

放工去街市買菜同雞翼   費事聽日落雨濕濕去街市呀 ~

番到屋企無耐   里奧大人就番嚟 lu   見佢食 Oreo 餅乾   以為佢肚餓   佢話唔係   之後聽見佢又關櫃桶   我問佢係咪好肚餓 ?!   佢忍唔住笑住話唔係呀   開櫃桶拎其他嘢咋   仲話我為食嘅人先會成日開櫃桶搵嘢食喎   其實我想話佢啦   我開住抽氣扇都可以聽到佢關櫃桶嘅聲   駛唔駛咁大力呀 ~

7 點開餐算快喇   咁一陣可以一齊徑步喇 ~ 

是日懶餐 - 蕃茄蝦仁蜆肉扁意粉 

蕃茄蝦仁蜆肉扁意粉 - 清埋啲雜豆同堆幾隻蝦仁   再加 1/3 包蜆肉就煮到一碟意粉   其實真係好方便 ~

搞掂哂都 8 點   抖多半個鐘就去徑步   話咁就就徑咗半個鐘   今晚又涼涼地   所以徑步都好舒服 ~

沖埋涼就食車厘子   之後睇多陣電視   11 點就自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言