2016年8月24日星期三

豆辦醬肉末茄子 + 五香肉丁炒飯 + 蕃茄南瓜甘筍粟米湯 ( 24-AUG-2016 )




( 24-AUG-2016  WED )

今朝早餐食芝腿治   居然食哂   平時會食剩啲麵包嘛   其實都覺得好折墮㗎   但真係食唔落囉 ~



菇場忙下停下   咁都好   時間過得快啲 ~

今日有 Lunch Box   尋晚食剩 2 塊豬扒   再淥埋半個食剩嘅烏冬   咁就搞掂   之前去吉野家打邊爐   成日都食唔到個烏冬   好在佢獨立包裝   可以留得耐啲   冰格仲有 2 包   搵晚整麻醬冷烏冬   里奧大人又煩喎   唔鍾意食麻醬同烏冬   如果唔係一次整哂就最好   唔駛成日記住做有啲咩嘢未食嘛 ~

食完就即去買麵包   再買埋南瓜同蕃茄   咁今晚就唔駛特登去街市買喇 ~

番到菇場即洗碗   之後諗住 Hea 過啦   點知又忙 ~

放工前搞掂哂喇   可以輕輕鬆鬆放工了 ~

番到屋企一放低袋就即煲水同切嘢   之後水滾即煲湯   咁都已經 6 點 20 分喇   唔知係咪太耐無煮   切完嘢之後   左手掌有啲痺添 ~

里奧大人 6 點 45 分放工   我都即煮喇   今晚單爐頭煮嘢   仲要炒兩樣   所以一定要快   咁里奧大人一番到嚟就有得食呢 ~

越心急就越 "呢咁 Hea"   咁我洗碗又落得太多洗潔精   所以勁跣手   整鬼爛咗隻碗   玻璃碎彈咗上嚟   咁頭先切好哂啲蒜蓉都唔敢要啦   驚有玻璃碎   嘥咗我啲心機添 ~

是日晚餐 - 豆辦醬肉末茄子 + 五香肉丁炒飯 +  蕃茄南瓜甘筍粟米湯  

豆辦醬肉末茄子 - 上網睇到好吸引咁   所以又整下啦   算係整新嘢   呵呵   同埋辣辣哋真係幾好味 ~        

五香肉丁炒飯 - 之前里奧大人剩罐半碗五香肉丁   尋晚聞咗又唔覺臭   咁今晚煮埋去喇   得嗰少少   所以用嚟炒飯最好   里奧大人分飯嘅時候   自己分咗大半碗添呀   平時比白飯佢食   佢就第一句會話唔鍾意食飯   一係話好飽   唔好比咁多我   麻煩 ~      

蕃茄南瓜甘筍粟米湯 - 好想飲湯呀   我覺得呢個湯真係好正   無肉都好甜呢 ~

搞掂哂就落強粉噴 Bio Kill   頭先喺廳見到隻反肚小強   我仲以為塵啦   再望清楚原來係小強   諗住用紙巾執起佢啦   頂佢吖   郁嘅   原來係垂死緊   好在唔係掃佢咋  唔係幫佢反番轉就到我死架喇   之後再拎多幾張紙巾蓋住佢   再踩多佢一腳   之後聽到 "必" 一聲呀   嚇死   比佢咁嚇一嚇   即刻個頭有啲痛   所以今晚點都要落強粉殺死哂佢哋   哼 ~

抖咗 5 分鐘   8 點半就出發去徑步   條街好焗呀   所以徑半個鐘算喇 ~

沖埋涼就休息喇   睇多陣電視   11 點都瞓 lu ~

4 則留言:

  1. 五香肉丁笠..午安好! 又4點啦!
    5點半準備又出發去食晚餐~個炒飯正呀
    搵日我又炒比阿喂食先~都好耐無食五香肉丁
    勁鐘意食架我! 個新餸又係正..個汁睇落好開胃啦

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)話時話..今個夏天我都少煲湯左
      反而煲涼飲就多~聽到咁多材料個湯都FEEL到甜呢
      OH..小奧真係好偏食~阿喂會食烏冬~但都唔會用麻醬
      佢LIKE湯上囉~古老人! 唔會like..哈哈
      煩啦! 一聽到強就煩~希望快d震得住佢地啦

      刪除
    2. 二笠 早呀 係我呀 係咪好驚喜呀?!
      唔係唔駛講 哈哈~~
      五香肉丁炒飯真係勁正 咁妳炒嘅更加正添啦~~
      新餸嘅汁係辣辣地 所以好開胃呀 下次會再整~~~~

      刪除
    3. (2) 其實夏天真係小煲湯 反而我鍾意飲滾湯多d
      無咁滯咁 同埋滾湯就方便好多呢~
      呢個湯真係正架 同埋又係素 感覺好健康咁 哈哈~
      小奧like麵類 米粉同烏冬真係麻麻 星洲米除外~
      話時話 即係白色麵粉類佢唔鍾意咁喎~~~~
      我鍾意干撈麵呢d架 食完無咁熱~
      妳話呀喂古老人 哈哈 佢真係好鍾意湯類嘅嘢
      去旅行熱c辣辣都要食湯粉 但佢又怕熱架喎~~~~~~~~
      強呀 真係好煩 我唔要再見到佢地呀 殺~~~~~~~~~~

      刪除