2016年8月19日星期五

叉鴨飯 + 茶葉蛋 (外賣) @ 屋企 ( 19-AUG-2016 )



( 19-AUG-2016  FRI )

今朝瞓到 8 點先起身   其實個肚唔痛   只係想瞓晏少少   同埋我可以慢慢行去小巴站   唔駛里奧大人特登又放慢腳步陪我行呢 ~

早餐食蛋治   算勁喇   有胃口 ~



菇場唔忙   又可以抖下 ~

12 點幾無啦啦個肚扯住痛   勁慘   好在無嘔咋   但就好想瞓覺咁囉 ~

仍然痛痛   有啲暈添呀   好在都頂到放工   即打的番屋企喇 ~

我都唔沖涼住喇   喺梳化瞓陣   等埋里奧大人番黎先沖涼   佢 7 點可以放工   咁我個肚無咩嘢 lu   又有啲餓   所以叫佢買茶葉蛋比我食呢 ~

抖陣就沖涼喇   之後睇羽毛球比賽   今屆一定要睇林丹同李宗偉   因為下屆都應該無得睇佢哋 lu ~

李宗偉終於贏林丹喇   希望佢今屆可以奪金啦 ~

睇完又睇 "琅琊榜"   睇到差唔多 1 點先瞓   其實我仲未眼瞓囉   不過難得聽日 Off   都想早啲起身   唔好話瞓到太晏咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言