2016年8月30日星期二

粟米粒炒豚肉 + 蒜蓉炒菜心 ( 30-AUG-2016 )



( 30-AUG-2016  TUE )

今朝涼涼哋好舒服呀   人都精神啲咁呢 ~

好耐無食餐蛋治   所以今朝想食   之後 8 卦又同阿爽又嚟埋   好在佢哋食得快   咁唔駛傾咁耐   哈哈 ~


菇場唔忙   但就好鬼凍呀   我帶咗張披仔肩蓋膝頭哥   咁樣無咁凍   喺菇場一定要有保暖嘅嘢   唔係會凍死 ~


Lunch Time 去食生滾粥   之後周圍行下   再買埋麵包比里奧大人做早餐就番菇場喇 ~


仍然 Hea 等放工   都真係唔知好定唔好   哈哈 ~

放工番屋企   浸好菜   預備好哂材料   開機洗衫再煲埋麥茶   抖陣就拖地同抹柜喇 ~

差唔多 7 點先放工   我都即煮飯 lu ~

是日懶餐 - 粟米粒炒豚肉 + 蒜蓉炒菜心  

粟米粒炒豚肉 - 之前剩番 2 條粟米   今晚要清埋去喇   用韓式醃肉辣醬炒埋啲豚肉   成個餸甜甜辣辣又幾好味喎   呵呵 ~  

蒜蓉炒菜心 - 雖然我唔鍾意炒嘢   但真係唔想食淥菜心   同埋主要係上次睇 "肥媽食平啲"   佢話啲煮嘢其實可以有啲新意   唔係成日都係豉汁排骨咁   嘩   我覺得佢係講緊我咁呀   因為我真係煮嘢好悶   所以佢講完之後   我都睇下啲 Recipe   睇下有口啲易整嘅新嘢囉   始終我又懶   太複雜我唔會煮㗎   除非假期啦   如果放工番嚟都攰囉 ~

洗埋碗就抖陣   差唔多 8 點半先出去徑步 ~

呢幾晚都飲芝麻粉   咁係里奧大人沖嘅   其實只係一小匙芝麻粉 + 1 小杯水   所以佢問我飲唔飲   我實飲   難得唔駛做有得飲嘛   哈哈 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 二笠的..午安好呀! 嘩哈哈哈哈
    衰! hea過又唔鐘意咁話呀?!
    個炒豚肉好正呀~睇都已經好送飯
    hey..放工堅攰啦~仲咁得閒諗整新餸咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 衣三不整笠 choi 快d笠番件衫先啦~~~~
      其實太hea真係好悶 個人都遲鈍d咁架~~
      呢個粟米豚肉正呀 就咁食都好味 哈哈~
      我多數一早諗定煮咩咋 我鬼有咁叻睇到有咩食材煮咩咩 哈哈~

      刪除