2016年8月16日星期二

鳳爪排骨飯 + 滑蛋牛肉飯 (外賣) @ 屋企 ( 16-AUG-2016 ) + ( 17-AUG-2016 )


( 16-AUG-2016  TUE )

又落雨濕濕   真係好煩呢 ~

今朝食熱狗餐   可能有啲餓   所以今次覺得幾好味   哈哈 ~


菇場忙呀   不過好快就搞掂   之後又可以抖喇 ~

真係好鬼凍   本來想食燒賣粉果   但都係食車仔麵好啲   想暖暖個身呀   其實呢排都用暖包暖住   但都覺得好凍囉 ~



作每月一到咁   個肚又谷住谷住   好在唔太辛苦 ~

放工去睇醫生   拎定聽日假紙   但如果唔痛   其實我都會番工嘅 ~

睇完醫生就去 Taste 買定芒果同麵包   買完即番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   里奧大人 6 點 45 分放工   咁我叫佢去唐記買飯比我食呀   唔知點解突然好想食飯 ~

食完又抖喇   陪里奧大人睇電視   睇睇下我都瞓鬼着咗   之後 10 點幾都自己瞓先喇 ~


( 17-AUG-2016  WED )

里奧大人今日上大陸   佢鬧鐘響完   我都即刻瞓得番   好少何呢   哈哈 ~

終於每月一到   但今朝 8 點 25 分先起身   見個肚無痛就番工啦   蝕咗張病假紙添   呵呵 ~

又係等咗 10 分鐘的士   仲要大風到呢   好似打風咁呀 ~

買埋杯奶茶先番菇場   遲咗 15 分鐘呀   好在無同老闆同 Lift ~

11 點個肚開始唔舒服   但唔係好痛好痛   但就嘔啦   最煩係咁   出出入入洗手間   阿花都知我乜事   所以叫我飲八珍湯   哈哈 ~

我都中下中下咁瞓   雖然老闆喺隔離房開會   但都唔理喇   係好自然咁瞓着   有時自己都唔知呢 ~

一到 Lunch Time 就即拎枕頭仔出嚟瞓   瞓到 1 點 25 分呀   呵呵   啱啱好開工 ~

又係咁嘔   完成食唔落嘢飲唔落水   只想快啲放工 ~

頭暈暈   都係打的番九龍灣   睇埋醫生拎定假紙就即飛番屋企喇 ~

抖咗陣先沖涼   之後就喺梳化瞓   但食唔落嘢   所以叫里奧大人自己食算喇 ~

佢煮丁丁   次次見佢煮丁丁就好似好慘咁   始終佢放工都攰   又要自煮自洗   但有時成日食街嘢又好悶   坐喺屋企食又舒服啲   佢又唔駛擔心我   咁都好嘅 ~

勁攰呀   所以我 10 點幾都瞓喇 ~   

2 則留言:

  1. 鳳爪笠..每月一..有時前1日我都會特別攰
    係攰到要瞓覺架~咁=第2日就來了~好在唔痛
    所以每月一前開始都要保持個人要夠熱..唔係暖呀
    加上你次次嘔..真係想像到勁唔舒服~有假就放啦
    又要扮好員工(哈)~一陣係街暈低仲煩呀..知ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰蘿笠 哈哈 妳個名來架~~~~
      係啦 來之前果日係特別特別攰 真係要瞓果隻架~
      收到 我成日懶之嘛 唔係朝早飲d紅糖薑茶都唔錯~
      我其實真係盡量唔想請病假 費事比衰西瓜話囉~~
      如果真係想暈 我會企定定抖陣架 係咪好醒呀?! 嘩哈哈哈

      刪除