2016年8月6日星期六

住家飯 @ MIMI 屋企 ( 6-AUG-2016 )

酸辣鳳爪 - 超勁好味囉   我期待咗好耐   依家講起都想食   同埋我食咗好多好多配菜   唔怪得我好似咁快飽咁啦   好難想像可以喺屋企食到自家制泰式鳳爪   呵呵 


蒜蓉蒸蟶子皇 - 第一次食唔韌嘅蟶子   哈哈   真係覺得阿 mi 堅勁   阿喂就好啦   成日食好嘢


果皮蒸鮑魚 - 好香陳皮味呀   正   呢味餸   即刻令我諗起媽咪


豉汁炒蟶子皇 - 我同里奧大人每人 2 隻   阿 mi 拎走隻碟嗰陣   我勁唔捨得啲汁呀   突然間好想食撈汁食飯   哈哈


一啖放哂入口


炸魚皮 - 阿 mi 話阿喂特登買比我食㗎   佢上次都特登買包比我番屋企食呢


泰式鹽焗魚 - 阿 mi 叫阿喂入廚房拎嘢出嚟夾魚   阿喂玩嘢拎兩支牙刷牙出嚟   扮到好似拎緊筷子咁呀   笑死我哋呀   其實佢都有拎對筷子嘅   但係都要整鬼阿 mi 啫



呢個汁又係正   睇見都流口水      


雪菜秋葵煮花甲湯 - 阿喂同阿 mi 話唔夠鹹味   我覺得 OK 呀   我又係咁飲湯同食芹菜   因為我鍾意飲完之後個身暖暖哋   好舒服呢   呵呵


唔想再飲水   想飲有味嘢   之後阿 mi 問要酸梅定金桔   我話唔知咩分別啊 ?!   佢話酸莓係酸啲   金桔就無咁酸   我話要酸嘅   佢個樣好驚咁   哈哈


泰式金不換焗魷魚 (粉絲底) - 其實都唔記得
阿 mi 講咩餸喇   因為係咁食係咁食   都記唔到咁多   哈哈   呢個餸係 10 點半上枱   勁有食宵夜 Feel 呀   哈哈   但我地食咗好少咋   因為真係好飽囉   唔係我實食㗎   阿 mi 仲話仲有個芥蘭炒豬肉   但真係好鬼飽   所以叫佢唔好煮喇   好在可以留番咋   唔係就唔好意思啦



鮮淮山木瓜桃膠糖水 - 
阿 mi 話今晚有糖水   我問佢係咪桃膠   佢好驚訝點解我會知   我話我講過想食囉   哈哈   好味呀   同埋今晚食辣嘢   食埋呢碗糖水   感覺滋潤番哂呀 


( 6-AUG-2016  SAT )

今朝 7 點 40 分起身   有啲餓   所以食奄列餐   但其實真係好想食麵   但上次食完之後勁飽   真係驚驚地   之後 8 卦嚟咗   佢食麵餐   香到呢   真係聞完當自己食咗啦   哈哈 ~

菇場唔忙   但 12 點半先有嘢做   好在唔係急嘢   咁我可以星期一先做呢   因為一做起碼要 2 個鐘囉 ~

今日約咗阿 mi 喂交收淘寶嘢   所以放工 Join 埋里奧大人喺鑽石山地鐵站車廂等   一齊去荃灣呢 ~

佢哋 2 點唔夠就到喇   一嚟到就話同我哋去睇背囊   其實上次講完比佢哋聽之後   佢哋就特登去睇去試幾次   真係唔好意思啦   阻到佢哋唔係咁好囉   所以我同里奧大人講話   佢哋對你   好過我對你呀   哈哈 ~

之後再去買驅蟲機   初初覺得家姐會實用啲   估唔到要用喺自己屋企   嗚嗚 ~

阿 mi 講用咗佢之後就無哂啲強   呢點最重要啦   之前見到粒強蛋   又唔知個竇喺邊   唯一方法只好用驅蟲機   同埋
阿 mi 用緊   所以我信佢   呵呵 ~

好在
阿 mi 講我哋知買滿 $500 有 $30 Cash Coupon 咋   咁我哋買多隻匙更啦   九蚊雞算最平㗎喇   之後諗住買 Hand Cream   最緊要實用嘛   但見到肌研水 $108   所以買佢喇   $88 都抵   因為萬寧都只係做緊 $108 呢 ~

買完就去意粉屋食下午茶   仲以為同
阿 mi 初相識嗰間添   原來唔係 ~

悠閒品味拼盤 (脆春卷 / 脆洋蔥圈及檸檬雞翼) - 我覺得呢 Set 要 $60 就唔係咁抵喇   一個人食真係唔飽㗎噃


珍寶雜錦板板薄餅 (意大利煙肉 / 加拿大煙肉 / 辣肉腸 / 沙樂美腸 / 蘑菇 / 洋蔥 / 青椒及菠菜) - 餅底又薄又脆   好味呀


加拿大藍青口海鮮蕃茄扁意大利麵 - 唔記得咩味道添      


威尼斯貢多拉特色三文治 (嫩雞 / 火腿 / 依曼頓大孔芝士 / 雞蛋 / 羅沙菜及蕃茄) - 呢個又係好味呀   同埋每人一件啱啱好         


一路食一路傾   又講番 GPS 單嘢   明明好凍要披肩   之後講講下都好慶   因為今次真係
阿 mi 同阿喂提醒   里奧大人先知買乜買乜   唔係就煩啦   買錯又退唔到   最慘得物無所用嘛 ~   

食完就去
阿 mi 屋企喇   阿喂話打的   其實佢哋話咩就咩   因為我唔識去嘛   哈哈 ~

我唔識買酒   又唔識買生果   但無理由兩手 Fing Fing 去人屋企   所以我只係買咗啲零食比佢哋咋   希望佢哋唔好見怪 ~

去到佢哋屋企   完全似新居入伙啦   地板駛唔駛咁立立令呀   之後里奧大人話諗住着襪先會咁   點知原來除咗襪仲跣   笑死我 ~

所以我行路係跣住嚟行㗎   好似踩冰咁   呵呵   其實真係好易撻死   無諗過地板可以咁滑   地磚咁滑就會有囉   真係要買定保險先去佢屋企   哈哈   最勁係無塵架喎   我忍唔住摸咗幾次地下   都係好爽架   又凍冰冰   所以坐地下係好舒服呢 ~

好喇   要試下張充氣墊   咁順便開埋帳篷扮去露營   之後再叫阿喂拎埋支自拍神棍影相   笑死   勁無聊   嘩哈哈哈   但原來兩樣都係易開難收囉   佢哋都搞到身水身汗 ~

好玩呀   好期待下次一齊野餐呢 


搞到 5 點幾   之後
阿 mi 又整杯紅火龍果益力多比我哋飲   好味呀   但好飽呀我   把口好似無停過咁 ~


我唔客氣喇   食咗山渣片   勁想食好耐㗎喇   但一買又要買好多   同埋最慘係擺得太耐會好快溶哂   但呢啲又唔係成日想食喎   真係好間唔中先食一粒   今日食咗粒   了咗心事   呵呵  


飲埋就參觀啦   之後阿喂同阿奧唔知整咩   我同阿 mi 喺書房又傾咗陣密偈   呵呵 ~

參觀哂成間屋   真係頂唔順自己點解可以儲咁多嘢   所以我同奧話   聽晚唔煮飯   要執屋掉嘢 ~

好啦   男人就淘嘢   女人就去廚房預備嘢   雖然我幫唔到手   但真係唔慣坐喺度等食 ~

阿 mi 切嘢   我有我講啦   真係越傾呢   就覺得大家嘅嘢勁相似   呵呵 ~

阿 mi 洗嘢切嘢好鬼快   話咁快仲放埋上碟   又預備另一個餸   睇佢煮嘢同整嘢過程   同我婆婆一樣   又係好快手  想幫佢整第一個餸嘅時候   但其實佢哋已經開始煮第二個餸   所以我企喺度都可能阻住佢   哈哈 ~  

話咁快又話食飯   睇
阿 mi 預備啲嘢   今晚都應該都會好飽呢 ~

7 點開餐   雖則每樣每樣餸咁上枱   但全晚係咁密密食   把口唔係咬嘢就飲嘢   再唔係就講嘢   真係無停過 ~

咁我間唔中扮下嘢入廚房   睇下有咩幫手   
阿 mi 問我   里奧大人係咪唔鍾意食啲嘢 ?!   我話一定唔會   因為佢話里奧大人食嘢嘅時候好靜   之後我問番阿奧   佢話飲咗啤酒   所以有啲眼瞓   唔記得佢飲咗啤酒會咁添   之後阿 mi 話比茶佢飲   佢又話飲茶會眼光光   又要飲番啤酒先可以瞓   所以麻鬼煩啦   哈哈 ~  

傾呀傾   
阿 mi 同阿喂話我講嘢唔識收同放   之後里奧大人即話係啦   講極都唔改   但如此同時   真係覺得佢哋好包容我   因為可以喺當時直接話我家嘛   佢哋又無話我㗎喎   真係好對唔住佢哋   要佢哋受氣添   所以佢哋話完我   我一定唔會再咁   唔想再傷到人都唔知呢 ~

食飽哂喇   之後睇下相又傾一大餐   好多嘢實在太似喇   勾起哂好多回憶   之後
阿 mi 話要甜甜哋   又食朱古力傾下偈   雖然我好飽   但一齊咁食又好想食喎   阿 mi 都好似開咗幾包糖同朱古力   哈哈 ~

12 點 40 分又食糖水喇   真係食足兩日   哈哈 ~      

我去完洗手間   阿喂已經 Call 咗的士   原來已經 1 點幾   我仲以為 11 點幾咋   無諗過咁夜呢 ~

咁阿 mi 喂送我哋走   我話唔駛啦   之後
阿 mi 即刻話: 妳知點走咩?!   哈哈哈哈   我真係唔知點走喎   阿奧都話點解我會話自己走得喎   哈哈 ~

臨走裝下個廚房   睇下
阿 mi 係咪未洗哂啲碗   點知乜鬼都已經洗埋   個廚房好似無煮過嘢咁   真係好勁   點可以咁快手㗎   同埋之前陪佢切菜煮嘢   佢可以邊切邊傾   我唔得㗎   手腳會當堂慢哂㗎 ~

今晚我同里奧大人真係好唔好意思啦   阿 mi 喂早一晚已預備飲品同食材   今朝又趕去買餸預備   頻頻樸樸   我覺得整 3 個買 3 個最好   唔駛笠咁辛苦   同埋我同呀奧真係唔識煮   又幫唔到手   咁外賣嚟到   收下嘢都好啦   哈哈 ~

我同里奧大人講話呢餐飯係阿喂請吔   
阿 mi 話係你嘅生日飯   佢好驚訝呀   因為佢無諗過阿 mi 喂記得佢生日   所以我話佢囉   人哋生日嘅時候   唔好成日話唔記得人哋生日日子   有心嘅點都要記住囉   所以我叫佢下次識做啦 ~

番到屋企 1 點 35 分   仲係興奮狀態   所以沖埋涼   Line 多陣   2 點幾先瞓 ~

10 則留言:

  1. wah~羡慕啊!住家饭好正!mimi真的可以开一间店~做私房菜!洋洋都共正~流口水ing~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 mimi 住家飯勁正呀 睇見都想食!!
      如果佢開私房菜 我會去幫手做呀四
      可以樣樣偷食dd 嘩哈哈哈~

      刪除
  2. 酸笠..午安好呀! 今日可以好好享受私人時間(哈哈)
    依日勁開心呀~又可以由午聚到凌晨~係驚你地好攰囉
    所以下次真係要再早d~嘩哈哈哈哈!
    依日係意粉屋都唔敢叫咁heavy~都驚你地晚餐食唔多
    幾款都好味~個三文治真係好正呀..多士又脆呢

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)酸笠..依日係屋企都好玩呀~好在小奧在
      佢真係好有耐性呢~你都睇到阿喂..做野又無耐性
      同埋最鐘意拎晒d野出黎~但又唔收果隻囉
      我估細個都係玩完d玩具唔收拾果d~攪到大個咁格

      刪除
    2. (3)酸笠..yeah! 好開心聽你地話晚餐好食呀
      你知啦..阿喂好唔好食都唔講架ma
      所以我成日覺得我整既野食~係食得飽唔係話好好味果d囉
      衰..唔知足唔珍惜! 激走左我就知味道!哼
      同埋你地都算細食~依晚既份量比細表小寶黎吃既份量預少好多啦(哈哈)

      刪除
    3. (4)酸笠..講開呢! 我原本想買個細cake架
      不過你同小奧又ma ma地like食蛋糕類~阿喂又no
      我驚最終要我一個食晒~買細件裝又好似無咁好睇
      所以考慮左好耐~最終都係無買囉~同埋..食飯果陣
      忙到唔記得同小奧cheers呀! 哈哈哈哈
      第2日我鬧阿跟~玩淘寶就開始叫小奧飲..攪到仍眼瞓(衰呀)

      刪除
    4. 三合笠~~~~仍然仍然係我呀~~~~
      呢日真係好開心 完全係口不停 哈哈~
      所以我話下次要請假囉 早3個鐘差好遠架~
      係啦 妳話唔好食咁heavy 我真係驚夜晚會有好多嘢食呀
      始終我都唔想妳太辛苦嘛~~~~
      三文治好味呀 我好鍾意食呢d口感嘅多士架~~

      刪除
    5. (2)三笠!!
      係呀 呢日喺妳屋企真係好好玩呀
      呀喂最開心啦 試哂淘寶d新嘢 哈哈~
      我又係無耐性架 好在妳同呀奧都有耐性咋
      唔係d嘢都應該會求求其其放得入就算lu~
      其實真係好唔明白 點解d人可以咁無手尾
      佢地就順手 我地就執餐死!!!!

      刪除
    6. (3)三笠!!
      妳煮得係非常好味啦 無得頂
      回味至今 真係架 特別係個豉汁蟶子!!!!
      呀喂食慣咗好味嘢嘛 所以佢唔會覺特別好食 唔同我地呢!!
      但其實佢食得哂妳煮嘅嘢 就代表係好食架喇
      我家呀奧佢........嗚嗚~~~~
      激走妳妳會去邊架?! 黎我度啦 我好欣賞妳d住家飯架 哈哈~
      笠 3點幾先食完tea 之後又飲埋杯火龍果汁
      未消化哂又話開飯喇 個口完全無停過咁呀!
      我初初以為6點已經開飯 無諗過時間過得咁快呢~~
      呢晚份量都唔小啦 但款式多嘛 總共食咗9椒嘢呀 勁
      同埋其實樣樣dd都好夠飽 可能妳成日出入廚房
      我地又無咩郁 所以比妳快飽呀 哈哈~



      刪除
    7. (4)三笠!!!!
      嘩 多謝妳地咁有心呀 33
      好在妳無買cake咋 話細cake啫
      但一個人食就唔係細啦 妳起碼食4餐~
      係喎 我地好小無痴牙時架喎
      無計啦 一開場係我至愛嘅鳳爪 真係乜鬼都唔記得啦 哈哈~
      呀喂啤酒當水飲 所以佢好自然會拎埋比小奧嘛
      其實妳唔講 我都唔覺小奧突然間靜哂
      佢次次飲親啤酒都眼瞓架 妳下次再留意下 哈哈~

      刪除