2016年8月15日星期一

上海婆婆 + 滿記甜品 @ 九龍灣 ( 15-AUG-2016 )

花雕醉雞 


紅油抄手


婆婆生煎包


蔥花家常薄餅


排骨擔擔麵


上海粗炒


宮保雞丁


@ 滿記甜品


( 15-AUG-2016  MON )

尋晚瞓得唔係咁好   今日仲星期一 ~

早餐食腿治   真係食到好悶   但呢間嘅茶啡最好飲   因為夠熱   最怕飲暖嘅茶啡   飲完好反胃 ~



菇場忙咗陣就 Hea 過喇   不過有啲眼瞓   都唔係咁想上網   望住電腦仲眼瞓   哈哈 ~

突然好餓   所以 Lunch 又食豬耳酸辣米線   以前唔食豬耳   依家都 OK 鍾意   但就唔可以食太多會好滯咁 ~



諗住 Hea 等放工   點知又勁忙   忙到 4 點就搞掂   對眼攰鬼到呢 ~

里奧大人今日 3 點半喺上環見客   咁我放工都番屋企喇 ~

今晚同九龍姑奶們食飯   順便同大姑奶慶祝生日   另一個姑奶喺群組講話大姑奶話點解無人記得佢生日喎   咁一定係大姑奶叫佢講啦   我最唔鍾意呢啲   同埋我覺得有心記就會記住   無心記妳就唔好提人啦   核鬼突 ~

食完就再去食甜品   差唔多 9 點半就番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   今晚都好攰   我 11 點都自己瞓先喇 ~

2 則留言:

  1. 上海傻婆笠..哈哈!唔怪得上次覆睇"小海"怪怪地啦
    原來寫錯字~你最like捉人錯字啦..自己錯果d又睇唔到(衰)
    人地唔記得生日..有咩咁出奇~好心啦! 咁大個人仲要咁..細路咩
    唉! 上星期日食果間米線唔好食~衰..唔知好食果間會幾時開返~好懷念呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 五香肉笠~~
      車..我都無話妳打錯小海啦 鬧鬧鬧~~~~~~~~
      話妳最鍾意鬧我係真的 嗚嗚嗚~~
      係啦 唔記得生日有幾咁出奇喎
      開口叫人咁咁咁 其實無意思囉~
      好味嘅米線真係好難搵 其實肥仔之前都好食
      但食完就勁口渴 所以都唔再食佢lu~
      祝妳快d搵到好味米線 到時同妳開心share 哈哈~~~~

      刪除