2018年2月10日星期六

米線陣 @ 官塘 ( 10-FEB-2018 )

麻辣金錢牛展   我無胃口   就咁食牛展算喇



蟹捧 + 雞肉米線 (蕃茄麻辣湯底) - 里奧大人係咁話比啲我   我都話無胃口咯   煩  



( 10-FEB-2018  SAT )

今日家姐去剪髮   所以唔同我食早餐   有小小唔慣添   哈哈 ~

咁同 8 卦食早餐啦   佢勁開心   因為有人幫佢叫埋早餐 ~



菇場勁多嘢做   不過無 Mood 做 ~

里奧大人今朝要拎部電腦去整   之後水姑約飲茶   咁是但啦   反正都要食嘢 ~

放工搭地鐵   佢哋已經到咗   之後姑奶都到埋 ~

X 2 



X 2 



又 X 2   食來食去都係同一樣嘢   暈     

 




又喺度講嗰 3 幅屁   又喺度自己讚自己   仲講咗啲嘢又唔想比我知   即另轉話題   頂   好很心就夾定叫啲人唔好問啦 PK   下次我唔會再嚟飲茶 ~

都無心情再食嘢   好在 3 點都走人 ~

咁幫大姑奶染髮   話白頭髮好多所以好驚   成日話以前唔係咁   都發雞瘟   以前妳幾歲 ?!   依家妳幾歲呀 ?!   講嘢都唔用大腦   里奧大人都話係人都會有白頭髮啦 ~

之後講開手凍腳凍   我話我喺菇場做咁耐凍咁耐啦   我係咪又要好驚好驚好驚呀 ?!   仲叫我熄哂寫字樓冷氣咪得囉   密室點可能無冷氣呀 ?!   正白痴   真係唔想再同呢啲人講嘢   唔係我會暈低 ~

搭地鐵去佢屋企   里奧大人幫佢染髮   我就睇電視   之後我都坐喺度瞓着咗 lu ~

4 點幾搞掂   去官塘廣場食啲嘢   再去 APM 行陣 ~




里奧大人又講埋啲令我反感嘅嘢   不過我都相信人在做天在看   有啲嘢唔好以為係好   但其實只係妳地自私    但唔講出嚟   而係將好嘅放大   自欺欺人啫 ~

差唔多 6 點幾都食嘢喇   咁去米線陣啦   估唔到無咩人   但去酒樓嘅方向就超級多人   個個去做節呢 ~

食完都番屋企   沖埋涼都休息喇 ~

今晚勁攰   11 點唔夠都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言