2018年2月20日星期二

翠河餐廳 @ 官塘 ( 20-FEB-2018 )





( 20-FEB-2018  TUE )

今朝 7 點半起身   里奧大人就番 11 點 45 分   見佢繼續瞓   搞到我都唔想起身   咁尋晚又瞓得唔好喎 ~

早餐食芝蛋治   好耐無食喇 ~



番到菇場都無 Mood 做嘢   收完開工利是又派下利是咁啦 ~

今年老闆唔外出   所以初五都一定要番工㗎喇   唔係佢會悶到顛呢 ~

里奧大人 10 打嚟話仲係唔舒服   所以都無番工   仲要話 5 點先有得睇醫生   真係好多人病喎 ~

年年都係食完開年飯就放工   咁多數出完 Annual Dinner 嘅 Email   同時會出埋開年時間 Email   但今年無收到開年 Email 喎   咁 8 卦話可能無得早走添呀 ~

但清潔阿姐 11 點已經嚟咗   咁其實即係放半日啦   但仲未有 Email   我都忍唔住問 Receptionist 有無得飲茶 ?!   佢話有喎   已經訂咗枱   之後我話都無收到 Email   佢即刻通知 Admin 同事出啦 ~

咁 12 點老闆切乳豬   食完先收到開年 Email   但當時已經係 12:20pm ~

12 點 40 分即去飲茶   但西瓜叫所有同事唔好飲完即走   要上番公司坐一陣先喎   麻鬼煩 ~





飲到 2 點幾就番菇場啦   之後佢就派利是   即係我無估錯   臭龍話西瓜驚派漏喎   所以要全人類上番來   我心諗   朝早咁齊人你又唔派 ?!

終於 2 點 40 分走得   勁攰呀   番到屋企都唔想做家務   所以灘喺梳化度睇 Youtube ~

3 點幾就蒸蘿蔔糕比里奧大人食   之後繼續睇 Youtube   睇到 4 點半都瞓着咗   里奧大人 4 點 50 分出門口   我醒咗一醒   之後再瞓到 5 點   反而阿 mi 4 點 35 分喺群組提里奧大人睇醫生   搞到我都有啲慚愧   哈哈 ~



咁起咗身就諗住去診所陪里奧大人   不過佢話等多 2 個就到佢   叫我唔好嚟   始終診所勁多菌 ~

估唔到睇完都差唔多 6 點   咁順便出去食埋晚飯啦 ~

食完就去買涼粉   里奧大人話食完個喉嚨會舒服啲喎 ~

沖埋涼就休息   里奧大人 10 點都瞓   我 10 點 50 分都瞓添喇   今日真係勁攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言