2018年2月19日星期一

Piago @ 九龍灣 ( 19-FEB-2018 年初四 )

黑椒牛肉飯 ($50) - 越食越貴   不過今晚好想食囉   但真係好油好油好油   真係一年食一前就夠了       



佢加咗餃子都唔知   仲以為佢咁好   知我鍾意食餃子添   哈哈



又話唔舒服   但又落七味粉 



( 19-FEB-2018  MON )

今朝 10 點半起身喇   刷埋牙就去食早餐   好開心呀    因為好似放假都無同里奧大人出街食過早餐咁   哈哈 ~







食完有氣力就做家務   之後再執埋鞋柜就沖涼   好攰呀   原來已經 1 點半 ~

抖到 2 點半就食下午茶   番屋企抖陣   4 點半出發去睇戲喇 ~





5 點 20 分去 MCL 睇 "西遊記女兒國"   片長 1 小時 56 分鐘   估唔到好睇喎 ~


里奧大人唔舒服   所以我一個人獨享爆谷套餐   好在有細 Size   哈哈



初初諗定今晚煎糕食   但里奧大人唔舒服   所以出街食算喇 ~

食完去生果店買木瓜就番屋企喇   開埋機洗衫就沖涼 lu ~

沖完就食木瓜   頂佢   苦嘅   我話好在里奧大人係都要我食幾粒打底咋   唔係我驚佢食唔出苦味   之後佢好大反應話咁苦   點會食唔到呀 ?!   哈哈 ~    



咁里奧大人 10 點幾瞓   一上到床就叫我拎依樣拎嗰樣   咁我睇緊電視嘛   之後我話唔好再叫我拎嘢   佢好慘咁話: 我病都唔幫我拎嘢 ~

又睇到 12 點   但要瞓啦   聽朝要起身番工呀 ~

沒有留言:

發佈留言