2018年2月26日星期一

PizzaExpress @ 官塘 ( 26-FEB-2018 )

二人套餐 ($418)
焗芝士沾醬 - 有意大利藍芝士 / 煙燻芝士 / 水牛芝士 / 烤焗嘅芝士醬汁   加埋招牌麵包球   樣樣都勁好味呀



+28 升級 卡拉布雷斯薄餅 - 主要有意式辣肉腸 拿坡里辣肉腸 青椒椒醃 辣紅椒等等



好味道  



香辣煙肉寬條麵 - 唔覺有煙肉   我同家姐都覺得無咩味添呀   可能 Pizza 啲辣椒太辣   但里奧大人話呢個麵好辣



芒薑冰涼特飲 (芒果蓉 / 乾薑水 / 薄荷) - 呢杯好飲喎   有好濃嘅芒果味同薑味



滋味布朗尼 - 寫明有意式杏仁碎開心果碎 蛋卷   但真係少到呢   哈哈 





( 26-FEB-2018  MON )

又大一歲喇   祝自己生日快樂   身體健康   生活愉快   哈哈 ~

里奧大人夜晚又成日發出勁大怪聲   嚇到我醒咗   佢應該鼻塞得好緊要   佢快啲好番啦   我都有覺好瞓嘛 ~

春天到喇   即係又大回南啦   個人真係勁眼瞓囉 ~

今朝 8 卦話可以早喎   咁去麥記食早餐啦 ~



菇場勁忙呀   不過咁眼瞓嘅情況下   有嘢做都好   起碼唔會中眼瞓   同埋老闆娘無啦啦坐咗喺我後面間房   我都唔方便上網啦 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線   其實唔餓   但今日生日   要比自己食鍾意食嘅嘢   哈哈哈哈 ~



真係次次食完米線都好眼瞓   但佢嘅份量都無水餃米咁多   我估真係好重味精定喇   我有時都會夜晚食酸辣米線   但唔會食完好眼瞓㗎喎 ~

又繼續忙啦   忙到放工   今日真係好充實呀 ~

放工即走   里奧大人話今晚夜放工   所以我都番屋企等佢 lu ~

我同家姐講話今晚起碼 8 點幾先食飯   咁家姐都黎埋食呀   其實佢好想嚟   不過驚太夜放工   咁依家啱哂啦   大家都咁夜放工 ~

里奧大人走咗班車   所以佢做到 7 點 50 分先放工   佢話唔好意思喎   我話無所謂   之後佢話想早啲見到我嘛   好搞笑囉   好少聽佢咁講   我就講得多 ~

咁我 7 點半都出門口喇   諗住去 Italian Tomato   不過要等位   同埋限時 60 分鐘   咁呢樣就唔鍾意喇   我覺得起碼要 90 分鐘啦   食晚餐唔同食午餐   放工咁攰   真係唔想咁趕囉 ~

里奧大人又到咗 APM   叫佢睇下 Pizza Express 有無位   有就即轉場   感恩有好多位   哈哈 ~

家姐 8 點半放工   9 點先到   我哋一早睇定食咩㗎喇   咁等佢落車就即落 Order   始終 Pizza 要時間焗嘛 ~

佢一見到我就話生日快樂   之後佢話差啲講咗新年快樂身體健康   哈哈 ~

食下傾下  好快又 10 點幾    家姐係都要請食生日飯   咁好啦   下次我請番佢食其他嘢啦 ~

起身走人   咁我好自然放個手機入手袋   家姐話個手機係佢㗎喎   笑死我   衰奧話我特登整鬼家姐喎   但我真係以為係我㗎 ~

之後同家姐去 Quicksliver 睇風褸   佢成日話 2 件 85 折好抵   係都要話送比我生日禮物   但我話真係唔駛囉   屋企好多褸   再買比人殺㗎喇 ~

一齊行去搭車   最搞笑里奧大人以為家姐同一方向等車   但其實佢喺隔離條街等車   我話我哋係咁㗎   鍾意送人送到上車先走   哈哈 ~

番到屋企即沖涼喇   呢啲天氣真係令人超級攰 ~

睇多陣電視   11 點 15 分都即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言