2018年2月2日星期五

齋素鮮菇水餃冬蔭功米粉 + 油麥菜 ( 2-FEB-2018 )






( 2-FEB-2018  FRI )

尋晚瞓瞓下熱醒   之後凍醒   原來里奧大人都係咁 ~

早餐食蛋牛治   今朝 8 卦終於食墨丸河   其實大家都食到悶   不過又唔想轉場   唯有佢轉食早餐款   哈 ~



菇場唔太忙   個人有啲攰   唔願郁 ~

8 卦同我講話西瓜每個星期日晏晝都番公司做嘢   真係黐線   無朋友就喺屋企休息下好過啦   有次仲零晨 2 點出 Email   係咪咁緊要呀 ?!   所以 8 卦跟佢咪慘囉   7 點半放工覺得早添㗎   真係人都顛 ~

咁我哋喺 Pantry 洗杯   如果整濕咗   我哋會抹番乾淨   但好多人都唔會   之後又講起西瓜   8 卦話西瓜連男廁鋅盤上面擺嘢嘅位置都會抹   8 卦話佢遲早拎埋女廁條 Key 抹女廁   哈哈   咁又講得啱   佢真係得女廁無得比佢抹   哈哈哈哈 ~

初初我覺得佢好忙   咁正路吖   一人之下嘛   但之後我發覺好多唔係佢要做嘅嘢都做埋   唔怪得搞到自己咁忙啦   無意思 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線   條街又唔係好凍咁喎 ~


唔知以為我已經食完   哈哈哈哈



要起勢撩   仲要堆埋一邊先有咁效果咋



仍然 Hea 過   但食得飽待滯   有啲眼瞓   哈哈 ~

放工即走喇   番到屋企都係抖下   一見凍就去拖地   當做埋運動都唔錯 ~

等呀等   等到里奧大人終於放工   但已經 9 點啦   真係要買定啲餅乾零食比佢   咁唔駛餓到黐咗線 ~

食完洗埋嘢都 10 點   無可能咁早瞓   咁睇下 youtube   差唔多 12 點半先瞓呀 ~      

沒有留言:

發佈留言