2018年2月22日星期四

米線陣 @ 官塘 ( 22-FEB-2018 )

手打豬肉丸 + 鮮蝦雲吞米線 (蕃茄麻辣湯底) - 2 分鐘就上枱   好在啲湯都好熱   同埋雲吞係熟囉



彈牙魚腐 + 松葉蟹捧米線 (蕃茄湯底) 



芒果黑糯米甜甜



( 22-FEB-2018  THU )

嘩   又凍咗好多呀   起碼比年初一低 6 度   真係要好好保重身體 ~

今朝去 KFC 食早餐   因為我想轉場   但 8 卦話唔會再嚟   因為話條腸口感好怪喎   咁其實我都覺得好怪   所以我係唔會食腸   但我以為佢食雞扒通粉   咁咪無同佢講囉 ~





菇場唔忙啦   只係清埋啲手尾 ~

好凍呀   所以出去食牛什河   之後再去超市行陣   買埋生果就番菇場喇 ~



無咩心機做嘢   勁想快啲放工   所以一到 5 點半即豢走 ~

今晚唔想煮呀   同里奧大人去食米線 ~

去 APM 行陣   里奧大人差唔多 6 點 25 分放工   我都去攞位 lu ~

食完再去食甜品   不過我就食唔落呢 ~

又落毛毛雨   所以覺得凍咗好多   番到屋企即沖涼   再開機洗衫   之後休息喇 ~

兒生仔買比姑奶嘅塔斯曼尼亞車厘子   佢比咗啲我哋   但唔甜嘅   有啲直頭無味



睇多陣電視   里奧大人 10 點瞓   我 10 點半都瞓喇   今日勁攰 ~

沒有留言:

發佈留言