2018年2月5日星期一

齋素鮮菇水餃出前一丁 + 炸魚皮 (外賣) ( 5-FEB-2018 )






( 5-FEB-2018  MON )

嘩   仍然咁凍   熱嘅時候好恨凍   但凍到咁又唔係咁想   同埋問題係無太陽先慘   灰灰暗暗真係唔好囉   無心機加無精神咁 ~

早餐食丁米   唔想食蛋   所以腸仔加紅腸   成隻食肉獸咁   哈哈 ~



8 卦落嘅辣椒油份量   佢覺得自己好勁㗎喇   哈哈


菇場勁忙   未坐低隻臭龍已經埋黎話啲嘢好急   雖然佢講唔好意思   但我都黑面話哦   因為我真係好憎佢   自私自利   想我做得快但佢唔合作   我唔會同佢趕囉 ~

做佢啲嘢就已經做咗 2 個鐘   我先可以做自己嘅 Report   諗住整其他嘢   點知又有長命 Report   今日都會好充實㗎喇 ~

做做下嘢   會計部同事又嘈交   高妹去 A 銀行拎錢   怪問佢去唔去 B 銀行   佢話唔去   怪就話點解次次都唔去 B 銀行 ?!   咁我相信因為之前佢哋嘈過一次交   所以高唔想幫怪去銀行囉   之後高妹話因為要拎錢番公司   安全理由所以唔去 B 銀行幫怪入票   怪問高妹拎幾錢 ?!   佢話萬幾蚊   怪即話萬幾蚊唔係好多啫 ?!   但高妹仍然話安全理由   所以唔去 B 銀行 ~

老實講   萬幾蚊真係唔多啦   十幾萬就話驚啫   同埋我覺得咁妳去咗 B 銀行入票   再去拎錢咪得囉   咁樣好明顯妳真係玩針對   不過佢哋阿頭就同怪講   張票唔急就聽日入啦   無計啦   怪個人真係好怪   所以無咩人會幫佢 ~   

Lunch Time 唔餓   咁就行一田啦   買埋炸魚皮   之後再買麵包番菇場食 ~



仍然努力工作   不過仍然準時放工   呵呵~

番到屋企抖陣就拖地   無計   越坐越凍   點都要郁下 ~

7 點又開始餓餓哋   好在記得尋晚食剩半碗白飯   即蒸埋去食啦   加磚腐乳   人間極品   哈哈   真係覺得自己已經係阿婆 lu ~

里奧大哥 8 點半先放工   咁煮麵佢食啦   反正啲麵就到期 ~

是日懶餐 - 齋素鮮菇水餃出前一丁

齋素鮮菇水餃出前一丁 - 呢隻水餃唔會再食   因為一咬落口就一大陣菇味   係無落調味料嘅菇味囉   真係幾難頂   所以一次煮哂 16 隻   永不再見   嘩哈哈哈 ~

洗埋碗沖埋涼已經 10 點   真係夜囉   咁又攰喎   所以都唔熨衫住喇 ~

今晚真係攰呀   11 點唔夠就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言