2018年2月27日星期二

蒜汁豬扒 + 蒜蓉包 + 蠔油白菜仔 ( 27-FEB-2018 )




特登再整意粉比里奧大人 







( 27-FEB-2018  TUE )

嘩   又好凍咁喎   又要着番厚褸添呀 ~

尋晚嗰餐仲未落格   早餐食奶醬多算喇 ~



菇場忙呀   不過呢啲天氣真係令人無咩 Mood 做嘢   哈哈 ~

無啦啦勁餓   所以一到 Lunch Time 即去買嘢食   再買埋麵包比里奧大人就即番菇場開餐喇 ~



忙下停下   好快又放工 ~

番到屋企都抖陣先   真係好攰呀 ~

里奧大人好夜放工   咁我 7 點幾都食嘢啲隔夜嘢先喇   之後再等佢番黎再食啲餸 ~

尋晚食剩嘅闊條麵真係得個色   完全係無味道可言



我 8 點都煮定嘢先喇   真係唔想咁夜煮   好似無哂私人時間咁   煎完又要大清潔   真係好唔鍾意煎嘢   哈哈 ~

里奧大人 8 點半放工   我沖埋涼   佢就番到屋企 lu ~    

是日懶餐 - 蒜汁豬扒 + 蒜蓉包 + 蠔油白菜仔

蒜汁豬扒 - 唔想成日整茄汁   咁里奧大人都鍾意食蒜汁   咁一於蒜汁   我覺得今次啲豬扒唔 "鞋" 喎   下次去番呢檔買先 ~   

蒜蓉包 - 勁呢   條法包係星期五買架   食到依家   哈哈   不過山崎嘅法包真係好味道   我光波咗 8 分鐘都唔會乾   仲有啲煙煙韌韌嘅感覺 ~

蠔油白菜仔 - 星期日買㗎   好在買咗半斤咋   所以今晚都好容易清埋佢呢 ~

洗埋碗都 9 點幾   係時候休息喇 ~

里奧大人 11 點就瞓   我睇 Youtube 睇到 12 點先瞓   其實真係唔可以咁夜瞓   太唔健康了 ~

沒有留言:

發佈留言