2018年2月28日星期三

譚仔三哥米線 @ 九龍灣 ( 28-FEB-2018 )

墨魚丸麻辣米線 (中辣) - 阿姐話中辣好辣   我覺得都辣   但唔係話好辣



( 28-FEB-2018  WED )

今朝啲天氣又係潮潮濕濕   但就回暖了 ~

早餐食芝腿治   雖然唔餓   但食飽咗又真係精神啲咁喎 ~


菇場唔太忙   最開心係無哂大粒喺度   呵呵 ~

Lunch Time 同 8 卦出去食   因為佢下午 Off   食完陪佢買埋咖啡就走人   我就去買朱古力脆脆   番到菇場啱啱好 1 點半 ~

栥飯好味呀   熱辣辣


唔記得係咪豬肋骨   只記得佢啲肉質鞋到好似食瘦肉咁囉



牛展 OK   我同 8 卦都覺得啲麵腍囉   如果唔係更好食



食完即買朱古力脆脆   之後阿 mi 話買嘢食真係唔夠我快   衰   我為妳哋咋   哈哈



仍然 Hea 過   所以就 Load 旅行相   唔係唔想整㗎喇   哈哈 ~

放工去九龍灣   行咗陣 Piago 再去食嘢 ~

雖然唔餓   但行下行下都係唔想特登行到 6 點半先食嘢   所以 6 點都去譚仔食喇啦   好在等咗 10 分鐘先上枱   因為真係覺得 6 點食晚餐太早喇   哈哈 ~

食完就去 Piago 買嘢   之前姑奶比咗 $400 cash coupon   今日到期   咁里奧大人又上廠過夜   我可以有多啲時間   可以慢慢行慢慢睇 ~

睇連買都 1 個鐘   如果同里奧大人一齊行   一定無可能   同家姐就無問題   哈哈 ~

買咗一大袋   多數係麵類   無諗過咁重囉 ~

再去生果店買埋 3 個就番屋企喇   番到屋企即拖地   之後就去徑步   話咁快就徑咗半個鐘   夠哂皮喇 ~

沖埋涼就開機洗衫   真係要休息喇 ~

睇 Youtube 睇到差唔多 12 點   唔怪得咁攰啦   呢排真係太夜瞓了 ~

沒有留言:

發佈留言