2018年2月14日星期三

板長壽司 + 滿記甜品 + Danish Bar @ 官塘 ( 14-FEB-2018 )

芥辣墨魚軍艦 / 珍寶廣島蠔軍艦 / 飛魚子軍艦 / 海膽軍艦



油甘魚腩壽司 / 油甘魚壽司 (黑松露醬) x 4



劍魚腩壽司 x 2 / 玉子壽司 - 好鍾意食劍魚腩嘅口感   爽爽地  



油甘魚壽司 (柚子醬) X 3 - 個樣太生喇   所以都幾驚   哈哈



蝦天婦羅壽司 x 3 - 呢期仍然好想食蝦 



一口帆立貝壽司 x 4



蟹捧壽司 



天婦羅 (湯) 稻庭烏冬 - 里奧大人自己親手點㗎   但好耐都未到   我即刻話好在佢自己點   唔係又賴我地㗎喇   賴人精



@ 滿記
榴槤忘返 ($51) / 芒果黑糯米甜甜 ($37) - 我覺得 $51 一個甜品   真係覺得超級勁貴   真係有錢都會開甜品店   賺硬   哈哈哈哈   



@ Danish Bar 

D24 榴槤丹麥條 ($21) - 我都未影   里奧大人就一啖咬落去 lu   估唔到都幾香榴槤味






唔記得係咩   但脆卜卜幾好味   呢杯要 $23   麥樂雞餐都只係 $24 咋   所以甜品真係好好賺   嘩哈哈哈  



( 14-FEB-2018  WED )

尋晚個肚都有啲唔舒服   硬係抽住抽住咁   所以最後都係食藥   想瞓得好啲呀 ~

食完藥真係瞓得好好   所以唔願起身   哈哈 ~

今朝打的番工   唔想比自己咁緊張呀 ~

早餐食腿蛋治   食剩半件留番晏啲食 ~



菇場忙呀   好在狀態都 OK   只係唔想趕頭趕命做啫 ~

Lunch Time 要出去解凍   所以食埋嘢再行大運先番菇場 ~



忙下停下又放工   今晚準時放工 ~

番到屋企即開機洗衫   差唔多 7 點就出發去 APM ~

今晚同家姐食團年飯   撞正情人節   度度都好多人   咁我話食壽司啦   一定唔會有情侶套餐   唔會出現 "愛你一生一世蟹籽軍艦" 家嘛   哈哈 ~

我 7 點 05 分去到等位   家姐差唔多 8 點就到   我哋唔坐吧枱   所以繼續等囉   反正里奧大人未到   但好感恩 8 點 10 分就有 4 人枱喇 ~

里奧大人無耐都到埋   咁即叫嘢食喇 ~

食下傾下都 9 點半   係時候走人喇   呢餐仲有生日優惠 15% 同埋減 $20   咁樣都慳咗接近 $80   所以覺得抵食   由里奧大人請啦   哈哈 ~

食完鹹要食甜   所以去滿記食甜品呢 ~

食完都 10 點幾   係時候番屋企喇 ~

番到屋企又洗多機衫   休息幾日   好似無做屋企嘢   要追番啲時間 ~

沖埋涼都休息   原來都差唔多 11 點   咁我仲未眼瞓    又打下機   12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言