2018年2月9日星期五

燒排骨 (外賣) ( 9-FEB-2018 )






( 9-FEB-2018  FRI )

又星期五喇   下星期就過農曆新年   但唔係咁開心   嗚嗚 ~

早餐食餐蛋治   夠哂熱呀 ~



菇場忙   忙到唔想做   哈哈哈哈哈哈 ~

Lunch 食酸辣米線   尋日食嘅車仔實在太難食   所以今日要食番啲好味嘢平衡番   哈哈 ~


食到流眼水   真係第一次咁咋



仍然忙到唔想做   我同 8 卦講   以前我哋真係無咁忙㗎   依家我同佢就 Do Die   佢問我咩叫 Do Die ?!   我話做死囉   哈哈哈哈 ~

放工遲咗 10 分鐘先走   其實依家話準時   其實都遲幾分鐘   呵 ~

無啦啦好攰呀   喺巴士直頭瞓着咗添呀 ~

買埋燒排骨就番屋企   今晚都唔徑步喇   唔想郁 ~

7 點幾都沖涼先喇   之後食埋嘢   今晚就咁食雜豆同燒排骨算喇   中午食酸辣真係超級飽   夜晚無可能再食粉麵飯 ~      

里奧大人差唔多 9 點放工   咁我都煮個泰式米粉比佢食啦   熱辣辣嘛 ~

家姐  9 點半打來   話比糕我   之前又買咗盒樂家比我   我好想喊   因為佢咁樣   令我好掛住媽咪   嗚嗚   同埋呢世人   真係只有媽咪同家姐咁錫我   無人能及 ~

我沖咗涼   所以叫里奧大人交收 ~


家姐同事之前比佢食   佢係都要留番比我食



好油囉   真係一件起兩件止   鹹蛋味唔覺有   但食到肉鬆味   哈哈哈哈



個盒就超級大   如果放入雪柜已經無咗大半格了



有 4 款唔同嘅糕   正呀



兒時回憶   樂家杏仁糖   仲有花街朱古力



真係好攰   咁睇多陣電視   11 點都自己瞓先 lu ~

沒有留言:

發佈留言