2018年2月25日星期日

芋頭糕 + 馬蹄糕 + 蕃茄薯仔瘦肉湯 ( 25-FEB-2018 )








( 25-FEB-2018  SUN )

里奧大人仍然唔舒服   所以都無番教會   咁可以自然醒了 ~

我瞓到 11 點 20 分   諗住買包食   點知里奧大人都起身   咁出去食早餐喇 ~





食完就去買蕃茄薯仔   順便搵人換沖涼嘅水龍頭   之後即番屋企   抹完嘢就即沖涼喇 ~

師傅 2 點嚟到   搞掂哂都 2 點半   要出去食下午茶喇 ~





食完就去姑奶屋企整嘢   之後又拎番幾件厚衫番屋企   咁我問佢哋仲會唔會凍 ?!  姑奶同里奧大人一齊好大聲話仲會凍㗎   里奧大人話未食五月糭呀   姑奶就話我唔好成日咁着咁少衫   愛靚唔愛命先得㗎 ~

搞掂哂都 4 點   里奧大人話食完檬粉唔舒服   所以都係打的番屋企   番到屋企即叫里奧大人快啲瞓下   之後佢都瞓咗個幾鐘 ~

我就熨衫   搞掂哂就滾湯 ~

6 點半飲湯   7 點 15 分開始煎糕   已經落好多油   但都有啲燶   之後真係要慢慢煎喇   咁就靚仔好多呢 ~

是日懶餐 - 芋頭糕 + 馬蹄糕 + 蕃茄薯仔瘦肉湯  

芋頭糕 + 馬蹄糕 - 我覺得美心禮盒裝啲糕好味喎   但就咁獨立買一個嗰啲就好難食   因為上年姑奶比咗個蘿蔔糕   我話好似食麵粉咁   又無料又好多水份   勁難煎   但今次禮盒裝就好足料喎 ~   

蕃茄薯仔瘦肉湯 - 我同里奧大人講話: 你飲到好好味   好似好鍾意飲咁嘅 ?!   估唔到佢話佢不嬲都鍾意飲蕃茄湯   因為我次次滾湯   佢第一句就會話乜咁多湯   之後都唔鬼理佢家嘛   哈哈 ~

洗埋碗仲要大清潔   因為頭先煎糕   啲油彈到周圍都係   好在一年煎一次糕咋 ~

搞掂哂即沖涼   之後即開機洗衫   好攰呀 ~

又繼續睇農夫   咁望下個鐘   原來已經 11 點半喇   要即瞓啦 ~

沒有留言:

發佈留言