2018年2月18日星期日

大家樂 @ 官塘 ( 18-FEB-2018 年初三 )

今次要沙爹湯底   估唔到都幾濃味喎 







( 18-FEB-2018  SUN )

今朝 10 點半起身   咁里奧大人都未醒   但我都唔瞓喇   後日番工   要早 3 個鐘起身好慘㗎 ~

本來今日去大陸玩   不過里奧大人唔舒服   所以唔去 lu ~

一開電話   家姐話自己去婆婆屋企   咁我話等埋我啦   反正里奧大人唔舒服   佢都係瞓   咁我都出去 lu ~

最搞笑家姐原來差唔多到婆婆屋企   咁我話諗住陪佢去嘛   佢話: 真㗎 ?!   但我話要等我喎   佢答: 等呀   我覺得佢好開心囉   同埋佢話好想比利是我喎   講到我好等錢駛咁   哈哈哈哈 ~

佢哋諗住鳳城飲茶   但要等個幾鐘   咁去龍皇啦   職員直頭話啱啱入哂人   唔好等喇   所以佢哋就去 CPK 食 Pizza   好在婆婆乜都食   哈哈 ~    

去到餐廳都有啲腳軟   原來無食嘢行 15 分鐘都幾攰   哈哈哈哈 ~

一坐低咋   家姐就比利是同生日利是比我   咁我又比番啲朱古力同利是佢啦 ~


原味燒烤雞肉薄餅 ($138) - 第一次早餐食 Pizza 呀  哈哈   家姐無叫到薄批   咁職員話會比個普通餅底   我問係咩口感   佢話係唔太薄又唔太厚   但估唔到個餅底好味喎   有啲煙韌



原蕃茄醬雞肉熾扁意大利粉 ($128) - 個汁好味道呀   但雞肉好 "鞋"



甜辣炸雞 (4 件) ($68) - 完全搵笨囉   每隻雞膇都係超級細隻   有隻直頭好似手指公咁 Size 添呀   離譜    



我話今日好即慶呀   家姐話尋日已經約咗大食   但要朝早 9 點   咁大食今日有事奉在身   所以唔得   咁由他啦 ~

咁佢今朝再約婆婆   婆婆話無街去   所以佢就去拜年喇 ~

我去到就 Whatsapp 張相比大食   大食咁啱打比我   佢話奇怪點解我去大陸可以 Whatsapp 佢喎   我反問番佢   我話上大陸咩 ?!   佢話我初一同佢講㗎   慘   我完全唔記得添 ~

咁家姐直頭以為我晨早上咗大陸   因為見我電話一剔喎   我話要是我上去   我一定會話依家去大陸   有咩都可以打比里奧大人囉   唔會咁無交帶嘛 ~

之前已經成日想假期約婆婆食 Lunch   但大食又唔得閒   今日難得一聚   超勁開心呀 ~

傾傾下偈   婆婆有電話入   佢係咁喂喂喂   我哋叫佢收線   之後 Check 番原來 39 字頭打來   我話下次唔好聽喇   傳銷電話嚟㗎   咁家姐講番電話號碼比婆婆知   佢話係細舅父   笑死我   不過細舅父成日都唔小心打錯電話   所以無咩人理佢   哈 ~   

1 點半左右走喇   婆婆有啲眼瞓咁   咁大食話飲咖啡   我話妳請就去囉   估唔到佢真係請   咁梗去啦 ~

家姐就外賣啦   佢要番屋企拎車   再去糟糟屋企拜年   如果唔係佢都想一齊坐喎 ~


海鹽焦糖咖啡 ($41) - 得中/大 Size   其實我覺得細 Size 已經夠   大食就飲凍啡   佢真係好鍾意飲凍嘢



飲到 3 點都走人喇   去美心買個麵包比里奧大人就搭巴士番屋企   咁啱里奧大人都起身 ~

番到屋企都係 3 點半   不過里奧大人就餓到暈   哈哈   無計啦   屋企無哂杯麵   咁我又話買咗包比佢   佢唔敢落去食嘢囉 ~

睇下 Youtube   睇下好耐之前 Big Boys Club 嘅講鬼怪嘢   講緊可能幾年前   咁又唔係咁高清咁   所以真係越睇越攰   哈哈哈哈 ~

6 點幾出去食嘢   無啦啦又想打邊爐呀   所以就去大家樂喇 ~

食完又去買涼粉   之後番屋企沖涼休息 lu ~


切開哂一粒粒   夠哂方便



繼續睇 Youtube   不過夜晚就唔睇神怪嘢   我驚發惡夢   哈哈 ~

睇呀睇   又 1 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言