2018年2月6日星期二

翠河餐廳 @ 官塘 ( 6-FEB-2018 )

魚香茄子煲 - 今次好多茄子   同埋今次無咁鹹   正呀   始終太夜食飯   唔好食啲咁濃味嘢



菠蘿生炒排骨 - 好乾身好脆   好味道呀



( 6-FEB-2018  TUE )

仍然好凍呀   真係邪   好日唔剪短頭髮   一剪短就咁鬼凍   我又多數圓領衫   雖然帶咗披肩   但啲風都吹到背脊咁   勁寒囉 ~

早餐食芝腿治   唔想食咁多蛋 ~



今朝我都唔等 8 卦食完都走先喇   唔想成日遲到   雖然遲一兩分鐘   但都係唔好囉 ~

菇場超級忙呀   做過長命 Report 做到眼花花頭暈暈 ~

Lunch Time 出去食   再行個大運就番菇場喇 ~



忙呀忙   4 點又食下午茶   新嚟嘅司機喺工廠抽到大獎   所以請我哋食下午茶呀 ~



放工即走   今晚無 Mood 煮呀 ~

抖陣就熨衫   之後抹柜   搞掂哂已經 7 點半   里奧大人打嚟話放工   勁開心 ~

諗住試新嘢   點知落咗單已經等咗 25 分鐘   咁催下佢啦    佢話仲有幾張單整緊   咁我哋回水走人喇   接受唔到咁等法 ~

咁即去翠河喇   唉   最衰我啦   難得里奧大人咁早放工   點知都係 8 點幾先食飯 ~

食完即番屋企   沖埋涼就開機洗衫 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言