2018年3月11日星期日

蕃茄豬扒 + 蠔油菜心苗 ( 11-MAR-2018 )

一嚿水展 $30   我可以分 3 餐食   其實今餐煮 2 塊都夠   不過我又驚好似太少咁   最後每人格硬 Share 半塊   哈哈





( 11-MAR-2018  SUN )

今朝 10 點起身   沖埋涼就去食早餐   之後番教會喇 ~



崇拜之後就食啲嘢   之後番屋企拎嘢去舖頭   再去姑奶屋企幫佢整嘢 ~


我無啦啦勁想食煎釀三寶   之後里奧大人話食埋 Lunch 啦





2 點半開始整   我整完都 4 點   瞓咗半個鐘   等埋里奧大人整完都已經 5 點 lu ~

番舖頭拎埋啲嘢就打的番屋企喇   里奧大人話要瞓陣   但佢又搞依樣執嗰樣   搞到 5 點 45 分先瞓 ~

我 6 點幾都預備煮蕃茄汁   之後熨 2 機衫   勁忙呀 ~

里奧大人瞓到 6 點半   起身要即飲湯喇   咁飲完湯又食唔落嘢住喎   所以 8 點先開餐 ~      

是日晚餐 - 蕃茄豬扒 + 蠔油菜心苗  

蕃茄豬扒 - 之前上網睇人地用水展整豬扒   所以我又買水展   其實之前都聽姑姐講過話水展好味   啲肉唔 "鞋"   但就比較貴啲   咁我無問題啦   起碼食得入口唔好嘥嘛   我次次煎豬扒真係好 "鞋"   但今次整就好 OK 呀   開心開心   我仲特登整多啲汁   用來撈意粉   唔駛又特登煲飯 ~

蠔油菜心苗 - 喺超市買咗 1 Pack   今餐食咗半 Pack 咋   知道自己食唔到咁多呢 ~

洗埋碗就沖涼   之後開機洗衫   原來都 9 點幾喇   要休息休息 ~

睇多陣電視   11 點鬆啲都一齊瞓喇 ~        

沒有留言:

發佈留言