2018年3月9日星期五

腸仔炒麵 + 雲腿旺菜 ( 9-MAR-2018 )






( 9-MAR-2018  FRI )

又星期五喇   應該好快又過埋 3 月咁架喇   哈哈 ~

今朝 Send 咗張女仔相比里奧大人   里奧大人話邊個嚟 ?!   我話係阿邊個囉   之後佢話以為我又用 Apps 整佢做女仔樣   哈哈   我仲衰   次次整完又話佢似人妖   哈哈哈哈 ~        

早餐食芝腿治   塊芝士好凍呀   哈哈 ~




菇場忙呀   勁充實 ~

次次一忙就會好餓咁   所以 Lunch Time 即去買車仔麵   買埋番到菇場都 1 點喇 ~



仍然忙呀   無諗過今日咁忙   做完抖陣又放工 lu ~

去街市買餸   番到屋企就抖陣   之後預備好哂啲嘢   里奧大人一放工就可以煮了 ~   

佢 8 點放工   咁啱我開始煮嘢   佢番到黎就有得食喇 ~

是日晚餐 - 腸仔炒麵 + 雲腿旺菜

腸仔炒麵 - 依家用壽桃牌嘅炒麵餅   計起上黎仲抵過喺街市買   同埋最緊要乾淨   今晚好有心機煎香啲腸仔   其實初初諗住原條上㗎   但咁樣好似太懶了   咁切絲又好睇啲呢   哈哈 ~

雲腿旺菜 - 2 棵旺菜仔要 $8   咁又 OK 喎   唔駛大大個分開食   加埋之前喺裕華買嘅雲腿   其實想學阿 mi 連菜一齊蒸㗎   不過唔想等咁耐   蒸熟雲腿再淥菜   嘥番好多時間㗎 ~

抖陣就洗碗   沖埋涼都 9 點幾   食埋芒果就休息喇 ~



里奧大人睇戲睇到 12 點 10 分都未瞓   咁我都瞓先喇   聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言