2018年3月28日星期三

千兩 + Petite House @ 九龍塘 ( 28-MAR-2018 )

海膽軍艦 X 3 ($87) - 好鮮甜呀  



大吞拿魚腩壽司 X 3 ($138) / 油甘魚腩壽司 X 3 ($66)



我第一次食咋   係入口即溶嘅感覺   正呀 



山葵左口魚裙邊軍艦 X 2 ($38) / 三文魚子軍艦 X 3 ($69) / 甜蝦蟹膏軍艦 X 3 ($42)



三文魚子嘅份量都唔少



我覺得蟹膏無咩味 



山葵左口魚裙邊軍艦 X 2 ($38) - 口感係好爽   同埋我勁鍾意食日本蔥   因為無臭青味   



鵝肝壽司 X 2 ($76) - 我無食   佢哋話食完之後當堂滯哂



味啉魚干 X 1 ($58) - 好味喎 



千兩特製厚燒甜蛋 X 1 ($14) - 家姐話好味   叫一碟比我



串燒雞腎 X 1 ($44) / 串燒雞翼 X 1 ($60) - 無咩特別  



日式炸豆腐 X 1 ($28) - 我以為平時食開嗰啲咩佐豆腐添 



炸蝦卷 X 1 ($32) - 無咩特別  



士多啤梨可麗餅 ($78) - 我鍾意食 Crepe   因為無咁飽肚





芒果可麗餅 ($78) - 芒果唔太甜   不過無問題   因為中和番啲 Cream   哈哈



Cheese Cup ($18) - 細細個   所以買黎試下 





都好有芝士味呀   唔錯唔錯



( 28-MAR-2018  WED )

今朝同 8 卦轉場食早餐   其實之前都有食開呢間   但杯奶茶咖啡唔掂   咁依家又 OK 喎   所以又可以轉下場   呵呵 ~



菇場唔太忙   但好多濕碎嘢做   係做極唔完咁囉 ~

好眼瞓   好想飲凍啡   所以買車仔麵番菇場食 ~



食完個車仔麵   個胃唔多舒服   我估係食咗冬菇難消化   嗚嗚 ~

放工即走   今晚約咗家姐同糟糟去又一城食飯   咁我搭地鐵 lu ~

我最早到   之後糟糟到   叫佢陪我去 Taste 買菜油   不過好大支囉   所以唔買啦 ~

再行多陣   家姐都到喇   一陣去千兩了 ~

好耐無 3 人行喇   咁今次約都算即慶約食飯   平時里奧大人星期三上大陸   所以我星期日都約定家姐   咁啱佢哋又約咗星期三   所以 Join 埋一齊食呢   開心開心 ~

咁講開工人   我話南記依家好多印傭   糟糟覺得好奇怪嘛   佢話點解南記會咁多 ?!   唔得㗎喎 ?!   我話有錢咪得囉 (其實我意思係有錢食咪得囉)   之後佢話南記點請到咁多印傭呀 ?!   之後家姐話係好多印傭喺南記食嘢   唔係做嘢呀   哈哈哈哈哈哈   笑死我呀 ~

家姐工人唔做嘛   咁今次就真係覺得家姐工人唔珍惜份工喇   佢之前話個婆婆對佢好衰   佢日日頭痛   最後頂唔順要辭工   咁家姐就比地方佢住   咁啱家姐又要轉工人   所以請番佢   大家都好啦   唔駛再教再學嘛 ~

話哂家姐無要求   只係搞掂麥包就得   上星期日工人直頭叫埋 3 個朋友一齊喺家姐屋企食 Lunch   姐夫都唔會話佢哋   總知搞掂屋企嘢   鍾意點就點   之前個工人放假都唔出街㗎   鍾意留喺屋企   有時仲會煮飯一齊食添㗎 ~

但原來家姐工人有時講嘢態度唔好   糟糟即話要是個工人咁對佢媽咪   佢媽咪由廳鬧到入廚房   再由廚房鬧到出廳呀   笑死我   所以我成日話   對工人好係應該   但佢哋到最後一日係唔會感激妳   不過家姐話會買部手機比佢   咁我話無問題啦   話哂佢真係唔係差嘅 ~

食完就去 Log-on 睇嘢   家姐見到杯雪糕買 $20 話好抵   但要喺 Log-on 買嘢先可以 $20 優惠囉   我同糟糟都話唔算抵喎   妳要幫襯先呢個價   我唔需要食囉 ~

最搞笑家姐又話唔知想買咩   我同糟糟又話唔好   真係幾乎家姐想食咩同買咩都話唔好   真係慘   哈哈 ~

家姐想買散紙包   我話買啦   我送比妳   糟糟話點解咩都話送比家姐   我話因為我得一個家姐   糟糟覺得用我啲錢係好難㗎   衰 ~

家姐格言   食完鹹要食甜   佢仲想話食完甜要飲埋嘢添啊   我話我無本事陪妳了 ~

咁去 Petite House 食甜品啦   食下傾下又 9 點   係時候走人喇   里奧大人就啱啱放工 ~

佢哋好搞笑   以為里奧大人今日上大陸   所以我先出來   我話我都要見下家姐嘛   難得大家都得閒   仲要好日唔約平日夜晚食   估唔到家姐又得閒   感恩感恩 ~

同家姐搭地鐵番屋企   佢話買豆腐花   咁我陪佢買埋   再送埋佢搭車就番屋企 lu ~

估唔到里奧大人仲早番過我   咁我即沖涼先喇 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言