2018年3月4日星期日

滷水燻蹄 (外賣) + 齋滷味 (外賣) + 蕃茄南瓜粟米湯 ( 4-MAR-2018 )

里奧大人放咗入雪櫃   所以我光波整熱啦   之後焗得太乾了



原來有齋叉燒   我其實只係鍾意食酸齋同鴨腎   嘻嘻



我就咁食湯渣都夠哂飽   但無食粟米   



( 4-MAR-2018  SUN  )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就去食早餐   之後就番教會喇 ~




有事奉在身   所以個人比較緊張   掛住要做啲咩   所以教友同我打招呼都慢幾拍呢 ~

崇拜完畢就同里奧大人去超市買餸   之後佢就番屋企做公司嘢   我就去街市買湯料同菜喇 ~

2 點半食下午茶   因為好想飲凍咖啡   仲要係正常咖啡   飲完成杯   個人勁反胃   之後里奧大人話我今日飲得太多咖啡   我完全唔醒起今朝都飲咗 1 杯咖啡添呀   唉 ~




今次個茄汁好味呀   因為係真蕃茄囉



好鬼唔舒服呀   所以唔想熨衫   咁又睇下 Youtube ~

睇到 4 點半都頂唔順   瞓到 5 點呀   又好似好少少 ~

起身即滾湯   之後再燜定啲雞翼   咁聽晚就唔駛煮餸架喇 ~

 6 點半就飲湯先   唔想太夜飲 ~

無啦啦好暈   總之坐低一企身就頭暈   所以里奧大人幫手熨 2 機衫   無計   我真係好唔舒服 ~

飲完有啲飽   所以 7 點半開餐 ~

是日懶餐 - 滷水燻蹄 (外賣) + 齋滷味 (外賣) + 蕃茄南瓜粟米湯   

滷水燻蹄 
(外賣) - 用條大豬骨墊起啲燻蹄   真係衰格到咁都有嘅   擺明呃人囉   因為以 Gram 計嘛   豬骨咁重   Taste 真係賺到咁盡   比番啲良心出來好喎   之得我影埋條骨出來啦 ~

齋滷味 (外賣) - 好耐無食   又係時候食下   哈哈 ~

蕃茄南瓜粟米湯 - 唔想煎魚同食豬肉   但又想飲蕃茄湯   咁就煲呢個湯喇 ~

食完抖陣先洗碗   搞掂哂都 9 點   要沖涼休息喇 ~

睇多陣電視   11 點幾就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言