2018年3月26日星期一

豉汁蒸鯧魚 ( 26-MAR-2018 )




( 26-MAR-2018  MON )

勁攰呀   勁唔想番工呀   哈哈 ~

早餐食奶油多   咁 8 卦一見到我   就話妳個樣好攰喎   我話真係超勁攰囉 ~



菇場唔忙   做埋個 Report 就可以 Hea ~

Lunch Time 出去買魚皮餃河番菇場食   諗住食完瞓陣   不過食完其實真係瞓唔到呢   哈哈 ~



有嘢唔願做   因為大粒全部唔喺度   勁壓韻    哈哈 ~

好耐無試過攰到真係可以瞓得着   不過梗係唔敢瞓啦   一陣老闆娘無啦啦番來   我就死得了 ~

放工去買麵包比里奧大人做早餐   之後再買埋炸魚皮就番屋企喇 ~

抖咗陣就拖地   再開機洗衫   里奧大人 7 點半放工   我都要即刻預備晚餐 lu ~   

是日懶餐 - 豉汁蒸鯧魚

豉汁蒸鯧魚 - 用金菇墊底   比啲魚汁浸到好鬼腥呀   但啲魚肉唔腥架喎   奇怪   定係我 "形" 住呢 ?!   今晚買咗炸魚皮嘛   里奧大人無啦啦話今晚全魚餐   佢唔覺我都唔覺   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~



里奧大人又做公司嘢   好在做到 11 點就搞掂   咁一齊瞓覺喇   好鬼攰 ~

沒有留言:

發佈留言