2018年3月16日星期五

韓式辣味鍋貼 (外賣) @ 屋企 ( 16-MAR-2018 )






( 16-MAR-2018  FRI )

尋晚個肚都係好唔舒服   又沖個熱水涼啦   加上里奧大人啲鼻寒聲   我估我 5 點先叫做瞓得着 ~

今朝打的番工   仲要龍翔道塞車   所以司機即刻話行條新路   不過貴少少   但就唔會塞喎   咁都照去啦   睇條車龍又無郁喎   咁塞法真係車費起碼過百㗎 ~

早餐食奶油多   但其實完全無食過   之後 8 卦嚟   佢即幫我拎個膠袋入住先   其實佢唔鍾意嚟呢間食早餐   不過我話的士喺度落   我就嚟呢度食囉   之後我話你唔鍾意唔好嚟嘛   唔駛陪我喎   但佢話見我請咗 2 日病假   驚我有事   所以陪我食喎   係咪咁好呀 ?!   哈哈 ~



菇場忙啦   好在啲嘢唔係急囉 ~

Lunch Time 又唔餓   咁上網睇嘢    睇到 1 點就勁眼瞓   即瞓覺喇 ~

瞓到 1 點 26 分   時間啱啱好 ~

都精神咗啲咁啦   但個人都唔係咁舒服   今次每月一好差   我覺得唔知係咪之前食得太多即食麵囉 ~

放工即走   番到屋企抖陣就沖涼休息喇 ~

呢排天氣潮濕   又無洗衫   又無拖地抹嘢   搞到成間屋好鬼污糟咁   快啲有陽光啦 ~

咁里奧大人 8 點幾放工   咁今晚想食餃子   所以叫里奧大人買番黎一齊食呢 ~

食完又睇陣電視   呢排瞓得多   但其實又瞓得唔好   所以 12 點先瞓到   唉 ~

沒有留言:

發佈留言