2018年3月5日星期一

蠔油冬菇燜雞翼 + 豆苗 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 5-MAR-2018 )








( 5-MAR-2018 MON )

嘩   今日天氣勁潮濕   仲要 28 度   真係正宗潮熱呀   哈哈 ~

早餐食芝腿治   唔想諗食咩 ~




菇場唔太忙   但好鬼攰囉 ~

Lunch Time 出去買嘢食   再買埋包比里奧大人就番菇場喇 ~




仍然攰爆   我直頭唔敢合埋眼太耐添呀   唔係真係會瞓着囉 ~

放工即走   番到屋企諗住抖到 6 點半就滾湯 ~

里奧大人 7 點 15 分放工   好耐無試過咁早啦 ~

好在只係翻熱啲餸同埋淥菜   所以煮好哂都只係 7 點半呢 ~

今晚樣樣都係蒸呀淥呀   熱鬼到我呢   勁想開冷氣   不過都係唔開   始終未到夏天   唔想咁快開冷氣 ~

是日懶餐 - 蠔油冬菇燜雞翼 + 豆苗 + 芫茜皮蛋魚片湯  

蠔油冬菇燜雞翼 - 想清埋啲雞翼   但唔想焗   咁就燜啦   我又勁想食冬菇喎   所以整呢個餸   里奧大人話啲冬菇好入味   佢都食咗好多   呵呵 ~   

豆苗 - 如果我唔攰   我其實想煮瑤柱扒豆苗   可惜今晚實在太攰啦 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 呢排無煲湯   咁就滾湯啦   一定要有啲湯水飲下囉 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖埋涼就休息喇 ~

沖完涼就無咁熱   最舒服係個身好爽呢   個人都精神啲㗎 ~

睇下電視   話咁快就 11 點瞓   里奧大人都瞓 lu   我就 11 點幾先瞓 ~  

沒有留言:

發佈留言