2018年3月22日星期四

節瓜鹹蛋瘦肉湯 ( 22-MAR-2018 )




( 22-MAR-2018  THU )

今朝里奧大人要上大陸開會   頻頻樸樸真係辛苦 ~

早餐食芝腿治   今次好多牛油   不過多士唔夠熱   如果唔係就更加好味道 ~



菇場忙下停下   一到 12 點   時間就過得好快咁 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線   其實好想食飯   但又好驚飯氣攻心   依家老闆娘成日坐陣   一陣比佢見到我瞓着就大鑊了 ~



大粒走哂去開會   菇場靜到呢   我望阿齋 3 轉   佢都喺度瞓緊   溫總又係瞓   係咪咁好瞓呀 ?!   最搞笑佢哋真係答我話係好眼瞓 ~

放工即走   去埋超市買珍珠米同雪糕就番屋企 lu ~

今晚里奧大人好晏先到深圳   咁我叫佢自己喺上水食嘢先喇 ~

我 7 點都開始預備   7 點 45 分有得食 ~

是日懶餐 - 節瓜鹹蛋瘦肉湯 

節瓜鹹蛋瘦肉湯 - 2 個節瓜 + 2 隻鹹蛋   再加埋之前一細嚿嘅水展   咁就搞掂   今晚真係好想食飯   不過好在最後無煮   因為咁樣飲湯已經好鬼飽 ~

洗埋碗就沖涼   之後開機洗衫 ~

里奧大人差唔多 9 點半先番到屋企   見佢咁攰   即刻 "北" 杯雪糕比佢食   等佢開心下   哈哈 ~



我地 11 點幾都瞓喇   唔知係咪呢排凍凍哋   好似好快眼瞓咁 ~

沒有留言:

發佈留言